فرماندار تربت‌حیدریه: کسی حق ندارد خدمات دولت را به نام خود مصادره کند

تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه گفت: از دایره انصاف به دور است اگر مسوولی خدمات ارایه شده به مردم توسط دولت را، به نام خود مصادره کند.

علی‌اکبر کی‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توفیق خدمت به مردم، بستری است که انقلاب و نظام اسلامی ایجاد کرده و هیچ مدیر یا مسوولی حق ندارد خدماتی که به شهروندان می‌کند را به حساب توانمندی‌های شخصی خود بگذارد.

وی با اشاره به وقوع اغتشاشات پارسال که شاکله مدیریتی کشور را تحت‌الشعاع خود قرار داد اضافه کرد: در تربت‌حیدریه نیز شاهد حرکت‌ کوچکی بودیم اما نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی بلافاصله با کمک مردم و قبل از وقوع گسترش آتش ناامنی، بر اوضاع مسلط شدند.

کی‌پور افزود: حال از دایره انصاف به دور است که مثلا "من فرماندار" در محافل مختلف تکرار کنم میلیاردها پول وارد این خطه کرده‌ام و حال آن که اگر جلوی آن اغتشاشات گرفته نمی‌شد و خدای ناخواسته امنیت خدشه‌دار می‌شد این میلیاردها پول فاقد ارزش بود.

وی ضمن اظهار رضایت از عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: خدمات ارایه شده در حد توان ماست و نه در شان مردمی که در تمامی عرصه‌های انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی پیشتاز بوده و هستند.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: نباید این نکته را نیز از یاد برد که دولت سیزدهم بعد از تشکیل در شهرستان‌های مختلف سیاست‌های مدیریتی خاصی را دنبال و اجرا کرد که نخستین آن انسجام مدیریتی و جلوگیری از اختلاف است.

کی پور افزود: در کنار برخورد با کم‌کاری احتمالی، چنانچه شهروندان از مدیری شکایت داشتند به جد پیگیری می شود و در عین حال اجازه بروز اختلاف را نیز ندادیم.

وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته از فاصله هفته دولت پارسال تا امسال اشاره و اظهار کرد: در حوزه آب با ۱۶۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری خط انتقال، اصلاح شبکه، آبرسانی به روستاها و مدیریت توزیع و در حوزه برق بازسازی شبکه، جایگزینی شبکه کابل خودنگهدار به جای شبکه مسی، توسعه شبکه روستایی و شهری و تعمیرات با حجم سرمایه‌گذاری پنج میلیارد تومان اجرا شد.

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: در حوزه برق با صرف ۶۵ میلیارد تومان شبکه برق‌رسانی توسعه و اصلاح و در حوزه گاز نیز خط تقویتی و گازرسانی و توسعه شبکه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان انجام شد.

کی‌پور افزود: طرحهای جاده‌ سازی، زیرسازی و روکش آسفالت با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و در حوزه مسکن و تسهیلات روستایی، اجرای طرح هادی، تامین قیر رایگان، اعطای تسهیلات مقاوم سازی و تسهیلات نهضت ملی مسکن با ۱۴۵ میلیارد تومان به انجام رسید.

وی همچنین به اقدامات دولت در حوزه جهاد کشاورزی اشاره و اظهار کرد: اجرای طرح آبیاری نوین، اعطای تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و موارد مشابه این حوزه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان، در حوزه شهرداری‌ها بهسازی و بازگشایی معابر، آسفالت ابنیه با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان و در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ۱۳۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری دولت نیز انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha