۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85211030
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزون بر سه هزار میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی جاجرم خراسان‌شمالی هزینه شد

بجنورد-ایرنا- فرماندار جاجرم در خراسان شمالی گفت: سه هزار و ۴۹۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال برای ۶۵ طرح عمرانی این شهرستان هزینه شد و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

مصطفی حاج زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح ها شامل ۶۰ پروژه در بخش های مختلف با ۲ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال افتتاح و پنج پروژه با اعتبار مورد نیاز ۵۵۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال کلنگ زنی است.

وی تصریح کرد: این پروژه ها در بخش های مختلف کشاورزی، مخابرات، دهیاری ها، صنعت، گازرسانی، برق رسانی و نوسازی مدارس به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم اقدامات خوب و ارزنده ای در شهرستان انجام شده است گفت: یکی از اقدامات مهم، اجرای پروژه راهسازی در محور میامی-جاجرم-سنخواست - بجنورد است، این پروژه یکی از مطالبات مردم و پس از وقفه چند ساله فعال شد.

فرماندار جاجرم تصریح کرد: این پروژه در ۲ قطعه در حال انجام که ۱۰ کیلومتر از محور سنخواست به بجنورد در مراحل پایان است و در ماه آینده بهره برداری می شود.

شهرستان جاجرم با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر مربع دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha