حال و هوای کم‌نظیر سالن میزبان فینال والیبال قهرمانی آسیا در ارومیه/جای خالی نیست

ارومیه - ایرنا - ورزشگاه ۶ هزار نفری غدیر ارومیه که تا ساعاتی دیگر میزبان دیدار پایانی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بین ایران و ژاپن است، جای خالی حتی در راهروها ندارد و بسیاری از تماشاگران هم ایستاده بازی را تماشا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حدود سه ساعت مانده به دیدار پایانی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا بین ایران و ژاپن، همه ظرفیت سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه پر شد و علاوه بر روی صندلی‌ها، جایگاه میهمانان ویژه و پیشکسوتان و همچنین روی پله های هر بخش از سالن، روی راهروها هم‌ تماشاگران نشسته اند.

علاوه بر آن، تعدادی از تماشاگران در بخش بالایی سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه به صورت ایستاده دیدار رده بندی مسابقات بین چین و قطر را تماشا می کنند.

علاوه بر حضور پرشور مردان، بانوان نیز در این مسأبقه حضور قابل توجهی داشته اند و البته با وجود افزایش دهها صندلی به بخش ویژه بانوان نسبت به دیدارهای روزهای گذشته، جای خالی حتی برای راه رفتن در بخش بانوان وجود ندارد.

حضور پرشور جوانان با پرچم های مقدس و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و اهتزاز گاه و بیگاه آنها توسط تماشاگران بر زیبایی سکوهای تماشای والیبال افزوده است.

دیدار تیم های ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران و ژاپن، به عنوان دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ساعت ۱۸ امروز، شنبه برگزار می شود.

در حال حاضر نیز دیدار رده بندی بین قطر و چین در حال برگزاری است که البته خیل زیادی از تماشاگران طرفدار تیم‌ملی والیبال قطر هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha