استقبال کم‌نظیر تماشاگران ارومیه‌ای از بازی تیم ملی والیبال ایران

ارومیه - ایرنا - تماشاگران والیبال‌دوست ارومیه‌ای از بازی تیم ملی کشورمان با هنگ‌کنگ استقبال کم نظیری دارند و در سالن بزرگ غدیر جای خالی دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دیدار تیم‌های والیبال جمهوری اسلامی ایران و هنگ‌کنگ قرار است از ساعت ۱۹:۱۵ در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شود که با توجه به این دیدار، ساعتی پیش از آن سالن برگزاری مسابقه مملو از تماشاگر شده و استقبال کم نظیری از این بازی بعمل آمده است.

طبق گفته برخی کارشناسان، حدود هشت هزار نفر در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه حضور دارند که شور و اشتیاق غیرقابل وصفی را به این سالن داده است.

علاوه‌ بر حضور جوانان و مردان، دختران و بانوان ارومیه‌ای نیز حضوری پرشور در سالن دارند و در جایگاه ویژه بانوان شاید نزدیک به یک هزار بانوی والیبال دوست دیده می‌شود.

استقبال کم‌نظیر تماشاگران ارومیه‌ای از دیدار تیم ملی والیبال ایران

تماشاگران ارومیه‌ای از لحظه ورود تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به سالن، همواره به تشویق تیم ملی پرداخته و لحظه‌ای تشویق‌ها قطع نشده است.

تشویق تک‌تک بازیکنان تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه بازیکنان اهل ارومیه این تیم از جمله نکات بارز پیش از آغاز دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و هنگ‌کنگ‌ بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha