استاندار فارس: از سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی حمایت می کنیم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: با توجه به ظرفیت هایی که این استان در زمینه تولید محصولات کشاورزی، باغی و دامی دارد، از سرمایه گذاری در زمینه ایجاد صنایع حمایت می کنیم.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، شنبه در دومین همایش سرمایه‌گذاری منطقه‌ای و شهرستانی که با حضور سرمایه گذران شهرستان های مرودشت، زرقان، بیضا، پاسارگاد، ارسنجان و سپیدان در شهرستان مرودشت برگزار شد افزود: با توجه به اینکه در ۶ شهرستان مذکور کشاورزی و باغداری رونق دارد و با هدف جلوگیری از خام فروشی محصولات، سرمایه گذاران را دعوت به سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا در جریان سفر امروز به شهرستان مرودشت مصوب شد که یک شهرک صنعتی جدید و عمدتا برای صنایع تبدیلی ایجاد شود و این آمادگی را داریم در پنج شهرستان دیگر نیز از راه اندازی چنین شهرکی حمایت کنیم.

استاندار فارس: از سرمایه گذاری در زمینه صنایع تبدیلی حمایت می کنیم

او اظهار کرد: این شهرستان ها هم در زنجیره ارزش مواد غذایی اعم از کشاورزی، باغداری، دامداری و مرغداری و هم با توجه به برخورداری از آثار تاریخی و طبیعی در زمینه گردشگری می‌توانند موفق باشند.

استاندار فارس گفت: در حوزه گردشگری باید برخلاف تبلیغات و معرفی نادرست و خلاف واقعی که غربی ها از کشورمان داشته و دارند، کشور و استان و ظرفیت ها و توانمندی های آن را به دنیا معرفی کنیم تا شاهد حضور گردشگران بسیاری در کشور باشیم.

شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha