۱۵۰۰ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان یزد پرداخت شد

یزد- ایرنا- مدیر صندوق بازنشستگی یزد گفت: حدود ۱۵۰۰ فقره وام هر کدام به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال به بازنشستگان زیرپوشش در استان پرداخت شد.

" محمود زارع شاهی " روز شنبه به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۸۰۰ پرونده کمک هزینه ازدواج برای جامعه زیرپوشش در استان برای دریافت هر کدام ۳۵۰ میلیون ریال بررسی و اقدام شد.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر ادامه داد: برقراری ۱۰۱ فقره حقوق بازنشستگی، برقراری ۷۵ مورد حقوق وظیفه، انعقاد قرار بیمه عمر و حوادث با ۷۲ دستگاه که ۱۵۹ هزار و ۴۲ نفر تحت پوشش بیمه عمر وحوادث قرار قرار گرفتند.

۱۵۰۰ فقره وام ۳۰۰ میلیون ریالی به بازنشستگان یزد پرداخت شد

این مسئول بیان کرد: پرداخت غرامت بیمه عمر و حوادث جهت ۲۷ نفر فوتی و سایر امکانات فرهنگی و ورزشی در یزد و مناطق تابعه استان با همکاری مسئولان جزو اقدامات مهمی است که تاکنون در استان انجام شده و بر حسب ضرورت و اهمیت تداوم دارد.

زارع شاهی گفت: هم‌اکنون ۲۷ هزار و ۷۳۱ نفر بازنشسته از ۷۳ دستگاه شامل ۱۹ هزار و ۱۹۵ نفر از آقایان و بقیه از بانوان عضو صندوق بازنشستگی کشوری استان هستند و ۱۰ کانون نیز همکاری مناسب را برای اجرای برنامه‌های مختلف و پیگیری مطالبات همراهی دارند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha