۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85211918
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

داماش با پنج بازیکن جدید قرارداد بست

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 85211918
داماش با پنج بازیکن جدید قرارداد بست

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان گفت: مسئولان این باشگاه با پنج بازیکن دیگر به توافق رسیده و با این بازیکنان قرارداد امضاء کردند.

سجاد حقدادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عباس کندل، مجتبی بیژن، پژمان نجات، آرمین انبساطی و حسین خیری پنج بازیکنی هستند که با مسئولان داماش به توافق رسیده و با این تیم قرارداد جدید امضاء کردند.

وی افزود: پیش از این نیز سعید طالبی، آزاد جعفرزاده و رضا پورصمدی، سیامک علیزاده، سجاد قلی بیگی و اشکان توانا با مسئولان داماش به توافق رسیده و با این تیم قرارداد امضاء کردند.

حقدادی ادامه داد: علاوه بر توافق مسئولان باشگاه داماش با این نفرات قرار است تا چند روز آینده بازیکنان دیگری هم با تیم داماش قرارداد امضاء کنند تا این تیم با آمادگی کامل در لیگ دسته نخست کشور حضور یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه داماش بیان کرد: هم اینک سیامک فراهانی به عنوان سرمربی در تیم فوتبال داماش حضور دارد و این تیم را در رقابت‌های لیگ دسته نخست کشور هدایت خواهد کرد.

حقدادی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال داماش گیلان در هفته نخست رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته نخست باشگاه های کشور میزبان تیم مس کرمان است که این بازی روز ۱۱ شهریور ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha