۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85218454
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال داماش گیلان جام آزادگان را با شکست آغاز کرد

رشت - ایرنا - تیم فوتبال داماش گیلان در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور جام آزادگان برابر مس کرمان مغلوب شد تا این مسابقات را با شکست آغاز کند.

به گزارش ایرنا, تیم های فوتبال داماش گیلان و مس کرمان عصر شنبه در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت و در حضور نزدیک به چهار هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت مس کرمان با نتیجه ۲ بر یک داماش را شکست داد.

نیمه اول این دیدار با حملات تیم داماش آغاز شد تا اینکه در دقیقه ۲۰ حسین خیری بازیکن این تیم توانست اولین گل داماش را به ثمر برساند تا این نیمه با همین تک گل به سود داماش خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در اولین حضور جدی مس کرمان در محوطه جریمه داماش این تیم موفق به گلزنی شد و خشایار زبرجد مدفق شد در دقیقه ۵۴ گل مساوی را به ثمر برساند.

پس از به ثمر رسیدن گل تساوی, داماش فرصت گلزنی داشت اما فرصتهای این تیم به هدر رفت تا اینکه در دقیقه ۷۳ سعید حسین پور بازیکن تعویضی مس کرمان روی اشتباه مدافعان داماش توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند تا در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود مس کرمان خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را کیوان علی محمدی با کمک های میلاد قاسمی و امین اسکندری برعهده داشتند که در جریان این بازی , محمدامین رضایی, ایمان ارزانی و سیدجلال عبدی از مس کرمان و پژمان نجات از داماش گیلان کارت زرد دریافت کردند.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب اشکان توانای, مجتبی بیژن , آزاد جعفرزاده, سعید طالبی, سیامک علیزاده, محمدسجاد قلی بیگی, محمد رستمی, امید پورقنبری, عباس کندل, حسین خیری و پژمان نجات مقابل مس کرمان قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال مس کرمان با ترکیب سیدجلال عبدی, ابوالفضل علایی, سیدعلیرضا ابراهیمی, میلاد خدایی اصل, خشایار زبرجد, مهران امیری, امیرحسین یحیی زاده, علی وزیری پناه, ایمان ارزانی, محمدصالح محمدی و محمدامین رضایی رو در روی داماش قرار گرفت.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاههای کشور جام آزادگان, ۱۸ تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha