ایرنا خدمات نظام اسلامی را شفاف اطلاع‌رسانی‌ می کند

شیراز-ایرنا-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه رسالت سنگینی بر عهده اصحاب رسانه است،گفت:خبرگزاری جمهوری اسلامی رسالت سنگین‌تری به عهده دارد و بدون تردید خدمات نظام و انقلاب را به صورت شفاف و با رعایت سه اصل صحت، سرعت و دقت به مردم اطلاع رسانی می کند.

حمیدرضا کریمی‌فرد روز یکشنبه در میزگرد و در بازدید از خبرگزاری ایرنا اظهار کرد: رسانه‌ها باید نیازهای جامعه، دغدغه‌های مردم و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد را با رعایت اصل امانت‌داری به مسئولان منعکس کنند.

کریمی‌فرد اضافه کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی اصلی‌ترین تکلیف یک مسئول خدمتگزاری به موقع و بی‌منت به مردم است؛ ملت ایران در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند که مردمی فهیم، بصیر، صبور و قدرشناسی هستند و هر موقع خدمتگزاری توأم با صداقت و رو راستی را از مسئولان ببینند همه‌جوره پای کار هستند.

وی با اشاره به هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی و باهنر گفت: این ایام، ایام سختی کار برای خدمتگزارن مردم در صنعت برق کشور است چراکه به دلایل مختلف از جمله عدم توسعه زیرساخت‌های تولید برق، در سنوات اخیر شاهد ناترازی چشمگیری در تولید و مصرف برق بودیم.

کریمی‌فرد عنوان کرد: در حال حاضر در حدود ۱۵ هزار مگاوات ناترازی تولید مصرف داریم؛ لذا وزارت نیرو برنامه ای را تدوین کردند و این برنامه در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ به تصویب هیأت وزیران رسید؛ همچنین شورای عالی امنیت ملی هم مصوبه‌ای داشت که بر اساس آن باید برای تأمین برق مطمئن و پایدار اقداماتی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه امسال مدیریت مصرف برق در برخی روزها به ویژه در بخش صنعت و کشاورزی در دستور کار قرار گرفت، افزود: از کشاورزان درخواست شد که از ۱۵خردادماه که دوران پیک و پُرباری برق آغاز می‌شود تا پایان شهریورماه در بازه زمانی ۱۱تا ۱۸ به مدت پنج ساعت خاموشی را داشته باشند؛ البته ابزار تشویقی برای کشاورزانی که در این امر به وزارت نیرو یاری برسانند ابلاغ شد.

کریمی‌فرد یادآور شد: این خاموشی برای صنعتگران هم در یک روز مشخص در نظر گرفته شد، خوشبختانه صنعتگران و کشاورزان همکاری لازم و شایسته را با شرکت توزیع برق فارس داشتند؛ این معضل، معضلی ملی بود که همه دست به دست هم دادیم تا از این شرایط دشوار به راحتی عبور کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق فارس با بیان اینکه هر ساله حدود هفت الی ۱۰درصد رشد طبیعی بار داریم، گفت: امیدواریم با تمهیدات و برنامه‌هایی که وزارت نیرو در دستورکار دارد تا چند سال آینده ظرفیت‌های تولید برق به مدار بیایند و شاهد کاهش ناترازی در این بخش باشیم و توسعه به گونه‌ای باشد که بر رشد مصرف فائق بیاییم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha