نخستین تیم پزشکی لرستان به مهران اعزام شد

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: نخستین تیم پزشکی این استان با حضور ۲۰ نفر از کارکنان فوریت های پزشکی برای خدمت دهی به زائران اربعین حسینی به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان دکتر" بهرام دلفان" روز یکشنبه بیان کرد: ۶۰ پزشک، پرستار و نیروی فوریت های پزشکی استان در قالب ۲ تیم به مهران و آبادان اعزام می شوند که امروز نخستین تیم با حضور ۲۰ نفر از کادر فوریت های پزشکی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس اعزام شد.

وی با بیان اینکه دومین تیم اعزامی شامل ۴۰ پزشک و پرستار است ادامه داد: این تیم نیز به زودی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۸ موکب به عراق اعزام خواهد شد.

دلفان با بیان اینکه لرستان در مسیر کاروان های اعزامی به مرز قرار دارد عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام توان در خدمت زائران خواهد بود و علاوه بر خدمت رسانی رایگان به مردم، تجهیزات لازم بهداشتی درمانی را همراه با نیروهای توانمند فوریت های پزشکی به مرز اعزام می کند.

وی بیان کرد: ۱۰۰ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای این استان نیز با استفاده از۶ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و۲ بالگرد اورژانس هوایی، خدمات لازم را به زائران اربعین حسینی ارائه می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha