۶ شهریور ۱۴۰۲، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85212102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱۲ طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان اسفراین افتتاح و کلنگ زنی شد

بجنورد- ایرنا- ۱۱۲ طرح با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد ریال امروز (دوشنبه) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان استانی و شهرستانی در شهرستان اسفراین خراسان شمالی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این آیین اظهار کرد: در مجموع ۱۰۱ طرح عمرانی با اعتبار سه هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال و ۱۱ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال هم در حوزه اقتصادی است.

امان الله حسین پور خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبار طرح های افتتاحی و کلنگ زنی نسبت به سایر شهرستان‌های استان به اسفراین اختصاص داده شده است.

وی، گازرسانی به هشت منطقه روستایی با اعتبار هشت هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال، افتتاح سردخانه پنج هزارتنی وکارگاه انتقال آب دربخش کشاورزی وروکش و آسفالت معابرروستایی به طول ۲۳ کیلومتربا اعتبار ۰۲۷میلیارد ریال، سنگفرش۱۲ روستابه طول ۱۲ هزارمتر مکعب؛ افتتاح ساختمان "ام آر آی" اسفراین ورینگ ارتباطی اسفراین به جاجرم به طول ۲۳ کیلومتر از جمله مهمترین این طرح ها در شهرستان اسفراین عنوان کرد.

در هفته دولت امسال ۸۷۴ پروژه با ۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در خراسان شمالی که از مجموع آن ۷۵۶ با اعتبار ۴۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۸ پروژه با اعتبار هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است که نیمی از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha