۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 85212872
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت روستای اسفراین خراسان‌شمالی گازدار شدند

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 85212872
هشت روستای اسفراین خراسان‌شمالی گازدار شدند

بجنورد- ایرنا- هشت روستای اسفراین خراسان شمالی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال امروز (دوشنبه) در پنجمین روز از هفته دولت با حضور مسوولان استانی گازدار شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در آیین افتتاح این طرح ها اظهار کرد: روستاهای آب بخش، شیرویه، چهل دختران، سرخ چشمه، درپرچین علیا، دومن نیم، کلاته فقیر و محمدآباد صفی آباد از نعمت گاز بهره مند شدند.

حسن ناهیدی تصریح کرد: بهره مندی بیش از ۹۹ درصد روستاها و مناطق محروم استان از نعمت گاز از برکات انقلاب اسلامی است که این رقم در بدو تاسیس استان ۱۳ درصد بود.

وی افزود: تامین امکانات و خدمات برای مردم از وظایف دولت محسوب می شود که این مهم به درستی در حال انجام است.

اعزام ۱۲ هزار زائر خراسان شمالی به راهپیمایی اربعین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در ادامه با بیان آماری از تعداد زائران اربعین استان افزود: ۱۹ هزار نفر از هم استانی ها در سامانه سماح ثبت نام کرده اند که تاکنون ۱۲ هزار نفر به این سفر معنوی مشرف شده اند.

وی جریان اربعین را نقطه قوت جهان اسلام دانست و افزود: اربعین ندای نمادین تکرار عاشوراست و دشمنان سعی دارند تا این واقعه عظیم را کمرنگ جلوه دهد.

در هفته دولت امسال ۸۷۴ پروژه با ۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت امسال در خراسان شمالی که از مجموع آن ۷۵۶ با اعتبار ۴۴ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح و ۲۸ پروژه با اعتبار هفت هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال کلنگ زنی است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد واقع است.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری در شمالشرق کشور واقع است که نیمی از جمعیت آن در روستاها ساکن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha