۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85212113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۵ طرح در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید

گناباد-ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۵۵ طرح با صرف اعتبار ۵۹۱ میلیارد ریال روز یکشنبه در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از این تعداد ۴۰ طرح با اعتبار ۲۷۳ میلیارد ریال در شهرستان گناباد، ۱۲ طرح با صرف هزینه ۲۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بجستان و سه طرح با ۲۶ میلیارد ریال در شهرستان خواف به ثمر نشست.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خراسان رضوی در آیین بهره برداری از ۴۰ طرح هفته دولت در شهرستان گناباد گفت: با تلاش جهادی مسوولان و دست اندرکاران بخشهای مختلف ۲ هزار و ۹۰۰ طرح در هفته دولت سال جاری در این استان به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محمد زهدی اضافه کرد: مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی استان خراسان رضوی از دستاوردهای خدمات جهادی دستگاههای اجرایی در قالب طرحهای مختلف هفته دولت بهره مند می شوند.

رضا نصیری فرماندار گناباد گفت: از مجموع طرحهایی که در این شهرستان به بهره برداری رسید، ۳۵ طرح برق رسانی، تامین و پایدار سازی آب شرب ۱۸ روستا، افتتاح بوستان روستایی پای چنار، بهره برداری همزمان پنج خانه ورزش روستایی و زمین چمن روستای رهن شامل می شود.

حسن حیدری فرماندار بجستان هم اظهار داشت: همزمان با چهارمین روز هفته دولت مخزن ذخیره سه هزار متر مکعبی آب، آسفالت معابر پنج روستا، گازرسانی به روستاها و مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار خواف هم آسفالت پنج هزار متر از معابر روستای اسدآباد بخش جلگه «زوزن»، چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای «بنیاباد» و دستگاه تقویت ولتاژ برق را از جمله طرحهای افتتاحی در این شهرستان برشمرد.

مهدی عباسپور ادامه داد: توسعه زیرساخت ها در روستاها به ویژه بهسازی و آسفالت معابر خاکی جزء اولویت های اساسی فرمانداری شهرستان و بخشداری های تابعه می باشد و با پیگیری های مستمر انجام شده در سال گذشته، شهرستان خواف توانسته بیشترین میزان قیر را در بین شهرستانهای استان خراسان رضوی جذب کند که نتیجه آن اجرای بیش از ۹۰ هزار متر مربع آسفالت در مناطق روستایی است.

وی اظهار داشت: توجه ویژه به زیرساختهای اساسی شهرها و روستاها جزء اولویت های اساسی دولت مردمی سیزدهم است و از محل اعتبارات حقوق دولتی معادن اعتباراتی جهت توسعه زیرساخت‌ها به ویژه برق و آب شهرها و روستاها در نظر گرفته شده است.

همزمان با هفته دولت ۶۱۳ طرح با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha