۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85212116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشکل آب آشامیدنی کلاردشت رفع شد

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲
کد خبر: 85212116
مشکل آب آشامیدنی کلاردشت رفع شد

نوشهر - ایرنا - مشکل آب آشامیدنی سه هزار مشترک کلاردشت همزمان با چهارمین روز گرامیداشت هفته دولت با افتتاح طرح آبرسانی مجتمع" لاهو" و روستای "اسپند کلا" این شهرستان برطرف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری این طرح آبرسانی کلاردشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : برای اجرای این طرح با صرف ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار حدود ۲ هزار متر مکعب مخزن احداث و سه کیلومتر خط انتقال انتقال انجام گرفت.

بهزاد برار زاده اظهارداشت: با اجرای کامل این طرح در قالب اصلاح و تقویت شبکه مشکل دیرینه تنش آبی شهروندان کلاردشتی در این شهرستان برطرف شد.
به گفته وی بخشی از این اعتبار استانی و مبالغی هم ملی بوده که برای اجرای کامل این طرح هزینه شد.

این مسوول استانی همچنین از آغاز عملیات اجرایی ساخت مخزن هزار مترمکعبی روستاهای اویجدان و لشسر این شهرستان خبر داد.

برار زاده تصریح کرد : همزمان با افتتاح طرح آبرسانی به مجتمع لاهو و روستای اسپند کلا، عملیات اجرایی این طرح هم امروز با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مشکل آب آشامیدنی کلاردشت رفع شد

وی بیان داشت : با اجرای کامل این طرح دست کم مشکل تامین آب سه هزار نفر در این شهرستان بر طرف می شود.

شهرستان گردشگر پذیر کلاردشت با برخورداری از ۲۲ نقطه روستایی و یک نقطه شهری در قالب ۳۰ هزار نفر جمعیت به علت برخورداری از موقعیت های ممتازی نظیر آثار تاریخی، مناظر طبیعی زیبا نظیر قلل مخروطی شکل و سر به فلک کشیده علم کوه و تخت سلیمان و رودخانه های جوشان خاستگاه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی بوده است.
این شهرستان براساس گزارش منابع رسمی سال گذشته پذیرای دست کم یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر خارجی حاشیه خلیج فارس و اروپایی بوده است.

شرکت آب و فاضلاب ‌کلاردشت به بیش از ۲۰ هزار مشترک خدمات می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha