۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۰۳
کد خبر: 85212167
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک یارانه‌ای ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی دولت به شهرداری ساوه

ساوه - ایرنا - شهردار ساوه گفت: دولت برای اجرای طرح‌های هفته دولت امسال این شهرداری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال کمک یارانه‌ای کرده است.

به گزارش ایرنا، «امیررضا یوسفیان» روز یکشنبه در آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و خدماتی به مناسبت هفته دولت که با حضور استاندار استان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۲ طرح خدماتی و عمرانی در این شهر به بهره‌برداری رسیده که شامل آغار بکار ۱۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین ناوگان حمل و نقل و ۹۰ کیلومتر طرح نهضت بهسازی آسفالت معابر شهری است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۹ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از این از محل کمک‌های دولتی و ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز از محل منابع این شهرداری تامین شده است.

یوسفیان اعتبارات هزینه شده از محل منابع این شهرداری را شامل پنج هزار میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات و یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال نیز برای اجرای نهضت آسفالت معابر نهضت بهسازی هزینه شده است.

یوسفیان گفت: یارانه دولتی در ۲ بخش شامل ۸۰ درصد هزینه خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس، ۲۰ دستگاه ون و تامین حدود ۲ هزار تن قیر مورد استفاده قرار گرفته است.

کلنگ زنی سالن چند منظوره محله عباس آباد (سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) به متراژ یک‌هزار متر مربع با ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های هفته دولت شهرداری ساوه در سال جاری بود.

به گفته شهردار ساوه دولت برای اجرای این طرح از محل اعتبارات ستاد باز آفرینی شهری ۶۰ میلیارد ریال اعتبار یارانه‌ای کمک کرده است.

استاندار مرکزی همچنین در جریان سفر یک روزه به ساوه، ساختمان منابع طبیعی این شهرستان که با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار با یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع احداث شده بود را به بهره‌برداری رساند.

امروز همچنین با حضور استاندار مرکزی از ساختمان جدید اداره منابع طبیعی شهرستان ساوه رونمایی شد ؛ این طرح در دو طبقه به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع در مجاورت ساختمان قدیمی همین اداره با اعتباری در حدود ۶۰ میلیارد ریال ساخته شده است.

استاندار مرکزی صبح امروز در بدو ورود به شهرستان ساوه، با حضور در امامزاده سید علی اصغر (ع) گلزار شهدای این شهر را گلباران کرده و با آرمان های آنان تجدید میثاق کرد و پس از آن با خانواده شهیدان مهدی و هادی ناصری دیدار و گفت و گو کررد.

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت ۱۰۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی ۴۵ پروژه نیز آغاز شد.این پروژه‌ها با ۲۷ هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار، برای یک هزار و ۵۷۴ نفر در این شهرستان ایجاد اشتغال کرده است.

از تعداد کل طرح‌های هفته دولت در شهرستان ساوه، ۱۳۸ پروژه با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال در حوزه عمرانی و ۷ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۸۷۸ میلیارد ریال، اقتصادی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha