۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۹:۴۹
کد خبر: 85212476
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفته دولت فرصتی برای ابراز ارادت مسوولان قشم به خانواده شهدا

قشم - ایرنا - هفته گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر که به هفته دولت موسوم است؛ فرصتی مغتنم برای ابراز ارادت مسوولان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس به خانواده های معظم و معزز شهداست که این امر، عصر (یکشنبه) با حضور فرماندار و شماری از اعضای شورای اداری این شهرستان مرزی در منزل شهیدان گرانقدر قشم، انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدارها، فرماندار قشم به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رییس شورای اسلامی شهر و رییس تبلیغات اسلامی با خانواده شهیدان خوش نام و والا مقام سرداران «ناصر هوشیار» ، «عماد کهوری» و «محمد رضایی قشمی» ملاقات و گفت و گو کرد.

هفته دولت فرصتی برای ابراز ارادت مسوولان قشم به خانواده شهدا

محمد محمدحسینی در این دیدارها خانواده های معظم و معزز شهدا را سرمایه های بزرگی برای کشور و بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خواند و افزود: شما توانستید فرزندانی تربیت کنید که در دوران دفاع مقدس جان خود را فدا کردند و امروز الگویی جاودانه برای آیندگان شدند.

هفته دولت فرصتی برای ابراز ارادت مسوولان قشم به خانواده شهدا

وی گفت: دیدار با شما خانواده شهدا به ما روحیه و انرژی مضاعف برای نوکری و دستیاری مردم می دهد و ما را در ادامه راه پر فراز و نشیب خدمت رسانی به مردم دلگرم می کند.

هفته دولت فرصتی برای ابراز ارادت مسوولان قشم به خانواده شهدا

فرماندار قشم اظهار کرد: حضور مسوولان در منزل شهدا و کسب فیض از حضور پدران و مادران این عزیزان باعث می‌شود که خدمات آنان به مردم از برکت بیشتری برخوردار شود و در این مسیر از دعای خیر آنان بهره‌مند شوند.

هفته دولت فرصتی برای ابراز ارادت مسوولان قشم به خانواده شهدا

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

شهرستان قشم با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت ۲۲ شهید(۲۰ شهید دفاع مقدس، یک شهید سلامت و یک شهید مدافع امنیت) تقدیم انقلاب کرده است.

این شهرستان همچنین میزبان پیکرهای پاک ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس پنج شهید در یادمان شهدای گمنام شهر قشم، یک شهید گمنام در جزیره لارک، یک شهید گمنام در جزیره هنگام و سه شهید گمنام در شهر بندری درگهان در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس و سرزمین آب و آفتاب است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha