۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۴
کد خبر: 85212542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برتری پرگل بارسلونا برابر ویارئال؛ ۲ کامبک و ۷ گل در ۹۰ دقیقه

تهران- ایرنا- تیم فوتبال بارسلونا در هفته سوم لالیگا و در دیداری پرگل ویارئال را شکست داد.

به گزارش ایرنا، هفته سوم لالیگا اسپانیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ در شرایطی امروز یکشنبه دنبال شد که در یکی از دیدارهای این هفته بارسلونا در دیداری خارج از خانه برابر ویارئال با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری دست یافت.

در شروع این بازی و در ۱۵ دقیقه ابتدایی بارسلونا دوبار توسط پابلو گاویرا و فرانکی دی یونگ به گل رسید اما میزبان در همان نیمه نخست با گل‌های خوان فویت و الکساندر سورلوس در دقایق و ۲۶ و ۴۰ به بازی بازگشت تا نیمه دوم با هیجان بیشتری دنبال شود.

در ۴۵ دوم تیم ویارئال در دقیقه ۵۰ توسط الکس بائنا به گل رسید تا میزبان در خانه در آستانه یک پیروزی دلچسب قرار بگیرد اما آبی‌واناری‌ها با حملات پرتعداد خود دو بار دیگر در دقایق ۶۸ و ۷۱ توسط فران تورس و رابرت لواندوفسکی دروازه ویارئال را باز کردند تا برنده این بازی یکبار دیگر تغییر کند.

برتری پرگل بارسلونا برابر ویارئال؛ ۲ کامبک و ۷ گل در ۹۰ دقیقه

بعد از این نتیجه بارسلونا بارها تا فروپاشی دروازه ویارئال پیش رفت اما بی‌دقتی مهاجمان این تیم و واکنش‌های فیلیپ یورگنسن باعث شد تا نتیجه تغییری نکند تا بازی در پایان با همان نتیجه ۴ بر ۳ به سود شاگردان ژاوی به پایان برسد.

با این شرایط بارسلونا از سه‌بازی برگزار شده با ۲ برد و یک تساوی، ۷ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد، ویارئال نیز در رده سیزدهم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha