۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85212548
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه توانمان را در خدمت صادقانه به مردم به کار بندیم

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: باید انچه در توان داریم در خدمت صادقانه به مردم به‌کار ببندیم تا از دغدغه‌ها و مسایل‌ آنان کاسته شود.

اسدالله عباسی شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی شهرستان رضوانشهر اظهار کرد: در این‌راستا امسال نسبت به ۲ سال گذشته در شهرستان رضوانشهر بیشترین پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفت و رشد پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این منطقه نشان می‌دهد این شهرستان به سمت رشد و توسعه حرکت می‌کند.

وی با بیان اینکه دولت عزم خود را جزم کرده که با سرعت هر چه تمام‌تر در خدمت به مردم گام بردارد، گفت: همه ما وظیفه داریم در کنار مردم و با مردم باشیم تا امور با پشتوانه و همراهی مردم سریعتر به سرانجام برسد.

استاندار گیلان با تقدیر از همدلی و همراهی مردم که با وحدت بین ائمه شیعه و سنی در شهرستان بوجود آمده است، این امر را نماد وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان ارزیابی کرد.

عباسی با اشاره با مشکلات مردم منطقه در خصوص سرعت پایین اینترنت، عدم آنتن دهی مناسب تلفن همراه و مشکلات قطعی برق گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که جوانان و نخبگان نیاز دارند از تجهیزات به روز استفاده کنند یکی از این تجهیزات برق است که در این بخش با مدیریت شرکت توزیع نیروی برق استان اولویت ما تامین برق خانوارها است و با برنامه زمانبندی سعی شد در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.

وی تاکید کرد: استان گیلان در سال گذشته خاموشی برق نداشت امسال هم سعی شد در این حوزه خاموشی نداشته باشیم.

استاندار گیلان اضافه کرد: برخی مشکلات بوجود آمده در مورد قطعی برق نیز به علت سرقت کابل برق و یا شرایط خاص ایجاد شده بود وگرنه اجازه نمی‌دهیم برق خانه مردم قطع شود.

عباسی خاطرنشان کرد: در کنار برق خانوار، تامین برق صنعت از جمله غذایی به خصوص صنایعی که بر زندگی خانوار تاثیر مستقیم دارند در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد. مسئولان استان در کنار هم سعی دارند رضایت مردم فراهم کنند.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به عضویت ایران در اتحادیه بریکس گفت: دشمن پس از ناامیدی در جنگ نظامی با ایران جنگ اقتصادی را با ما آغاز کرده است. گزارشهای خبری رسانه‌های بیگانه در نگرانی دشمنان از عضویت ایران در اتحادیه بریکس (کشورهای نوظهور اقتصادی) حکایت دارد، آنها عضویت ایران را در این اتحادیه آغاز جنگ مسقیم علیه غرب می‌دانند.

وی با بیان اینکه ایران ارز و اموال بلوکه شده را برمی‌گرداند و درآمدها افزایش خواهد یافت، افزود: دیپلماسی فعال ایران در دنیا برای کشورهای غربی زنگ خطر را به صدا درآورده است با پیوستن ایران به این اتحادیه‌ها وضعیت اقتصاد بهتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha