۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85212568
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

۵ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱
کد خبر: 85212568
بیمارستان صحرایی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد

آبادان - ایرنا - بیمارستان صحرایی شهید اسماعیل دقایقی در مرز شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه در آیین راه‌اندازی این بیمارستان گقت: این بیمارستان جز ۵۰ بیمارستان صحرایی در کشور است که دارای ۶٠ تخت بستری و بخش‌های سونوگرافی، اتاق عمل درمانگاه تخصصی، اورژانس، اورتوپدی، بخش داخلی، بخش زنان و اطفال است.

سردار علیرضا تنگسیری افزود: در این درمانگاه ۵۰ نفر از متخصصان و پرستاران مشغول به خدمت رسانی به زائران خواهند بود که از این تعداد ۱۲ نفر پزشک متخصص ِ بهداری نیروی دریایی سپاه هستند.

وی اظهار کرد: درمانگاه صحرایی شهید اسماعیل دقایقی تا ۱۷ شهریور در مرز شلمچه برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی دایر است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اربعین حسینی را یک جریان شاخص دینی و مذهبی دانست و گفت: این همایش بزرگ اسلام باید در سایه هوشیاری سال به سال تقویت شود و ندای حق طلبی اسلامی را در جهان منتشر کرد.

سردار تنگسیری بیان کرد: اربعین حسینی به نوعی اعلام پیروزی نهضت حسینی بود و شیعیان نیز هر سال با پای پیاده به زیارت حضرت اباعبدا... الحسین (ع) می‌رفتند که در سال‌های اخیر این حرکت به یک حرکت بزرگ جهانی شیعه تبدیل شده است.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha