۶ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 1171
کد خبر: 85212639
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۸ طرح بخش کشاورزی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید

زاهدان- ایرنا- رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲۸ طرح بخش کشاورزی از آغازین روزهای هفته دولت تاکنون در این استان به بهره برداری رسیده است.

سید محمدرضا سیدحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: سرمایه گذاران بخش خصوصی با بیش از ۴۳۰ میلیارد تومان، ۷۰ درصد طرح‌های هفته دولت امسال در حوزه کشاورزی سیستان وبلوچستان را به خود اختصاص دادند.

وی با ابراز رضایتمندی از استقبال کم‌نظیر بخش خصوصی در توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون با همکاری هم مسوولان شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی استان فراهم شده و همچنان این روند با شتاب مطلوبی ادامه دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در مجموع ۲۴۸ طرح بخش کشاورزی در این استان با اعتبار بیش از ۶۲۶ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان در حال بهره برداری است.

وی افزود: طرح‌های بهبود تولیدات دامی، بهبود تولیدات گیاهی، آب و خاک و امور فنی مهندسی، صنایع کشاورزی، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور عشایری، شیلات آب‌های داخلی طرح‌های افتتاحیه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان ویژه هفته دولت را تشکیل می‌دهند.

حسینی ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۹۷نفر شغل دائم و حدود ۱۳ هزارو ۲۲۹ نفر روز نیز در سیستان و بلوچستان شغل موقت ایجاد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha