آغاز نام‌نویسی دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی

تهران-ایرنا- معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از آغاز نام‌نویسی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد فتحیان روز دوشنبه گفت: نام نویسی داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه از یکشنبه پنجم شهریورماه آغاز شد و تا ۱۱ شهریور ادامه دارد.

وی افزود: همزمان با شروع نام نویسی، دفترچه‌ راهنمای ثبت نام از طریق پرتال اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ww.sanjesh.org و همچنین پرتال اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به نشانی www.uast.ac.ir قابل رویت و در دسترس داوطلبان است. بر همین اساس داوطلبان باید ضمن مطالعه شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای پذیرش نسبت به نام نویسی در پرتال سازمان سنجش آموزش کشور اقدام و پرینت نهایی آن را تا زمان اعلام نتیجه نزد خود نگه دارند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی ادامه داد: با عنایت به همزمانی پذیرش دانشگاه با ایام سوگواری و راهپیمایی اربعین سیدالشهداء(ع) به داوطلبان توصیه می‌شود در اولین فرصت نام نویسی کنند و به روزهای پایانی موکول نکنند.

فتحیان گفت: در پذیرش جاری، دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر پذیرش در کدرشته های متنوع، برای اولین بار اقدام به ایجاد ۶ هزار و ۵۱۸ نفر ظرفیت تعهد اشتغال کرده که از این تعداد ۲ هزار و ۵۲۸ نفر ظرفیت در ۱۱۹ کدرشته‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته و ۳ هزار و ۹۹۰ نفر ظرفیت در ۱۶۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی است.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: به تمامی داوطلبان و به ویژه متقاضیان این دسته از رشته‌محل ها توصیه می‌شود به منظور افزایش احتمال قبولی بیش از یک کدرشته‌محل را انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha