۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۰
کد خبر: 85212796
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وصول مالیات در استان مرکزی ۱۲۸ درصد افزایش یافت+فیلم

راک - ایرنا - مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: وصول مالیات در ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم در این استان ۱۲۸ درصد نسبت به ۲ سال قبل از آن افزایش یافته‌ است.

«سید بهاالدین میرمحمدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزایش مالیات وصولی در این مدت را مربوط به اشخاص حقوقی دانست و افزود: استان مرکزی در زمینه وصول مالیات در این مدت رتبه نخست را به خود اختصاص داده‌ است.

وی ادامه داد: افزایش مالیات وصولی در حوزه اشخاص حقیقی و مشاغل پنج درصد بوده‌ است.

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی خاطرنشان کرد: رویکرد اداره کل امور مالیاتی این استان در حوزه وصول مالیات جلوگیری از فرار مالیاتی و هوشمندسازی اخذ مالیات است.

میرمحمدی اظهار کرد: نرخ مالیات برای شرکت‌های تولیدی در دولت سیزدهم با کاهش هفت درصدی از ۲۵ درصد به ۱۸ درصد رسیده‌ است.

وصول مالیات در استان مرکزی ۱۲۸ درصد افزایش یافت+فیلم

۱۰۰ هزار اظهارنامه مالیاتی توسط مودیان استان مرکزی به اداره کل امور مالیاتی تسلیم کردند

مدیرکل امور مالیاتی استان مرکزی گفت: ۱۰۰ هزار اظهار نامه مالیاتی امسال توسط مودیان به این اداره کل تسلیم کردند که ۸۰ هزار از مجموع این اظهارنامه تبصره ۱۰۰ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد مناسبی داشته‌ است.

میرمحمدی افزود: مالیات بیش از ۵۰ درصد از اظهارنامه‌های تبصره ۱۰۰ صفر بود و مشمول مالیات نشدند و حدود هشت هزار اظهارنامه تبصره ۱۰۰ بیش از ۱۰۰ میلیون ریال داشتند.

استان مرکزی از شمال به استان‌های تهران و قزوین، از غرب به استان همدان، از جنوب به استان اصفهان و لرستان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است و بر اساس آخرین آمار، یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha