۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85212843
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰۰ تُن کالای اساسی به ستاد بازسازی عتبات عالیات اصفهان اختصاص یافت

اصفهان- ایرنا- مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: در آستانه گرامیداشت اربعین حسینی  حدود  یک هزار و ۲۰۰ تُن کالای اساسی شامل آرد، شکر و برنج وارداتی در اختیار ستاد عتبات عالیات استان قرار گرفته است تا برای رعایت حال زائران بین آنها توزیع شود.

محسن ضیائی روز دوشنبه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : برای برپایی موکب‌های اربعین حسینی (ع) از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساس ، ۵۴۱ تُن برنج وارداتی هندی، ۶۵ تُن شکر و همچنین مقدار ۶۰۰ تُن آرد دولتی در اختیار ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: این کالاها با قیمت دولتی در اختیار آنها قرار گرفته تا از طریق نذورات بین موکب‌های بین راهی توزیع شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان با تأکید بر اینکه طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب‌های اربعین حسینی برای این ایام با قیمت دولتی تعیین شده است، خاطرنشان کرد: این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی استان و کارخانه‌های آردسازی اصفهان تأمین شده است.

وی با اشاره به اینکه کمبودی در تامین کالای اساسی در بازار استان اصفهان وجود ندارد اضافه کرد: درصورت نیاز استان به سهمیه بیشتر برنج خارجی و شکر در این ایام، اقدام‌های لازم برای تامین آن از سوی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان انجام می‌شود و در این ارتباط کمبودی وجود نخواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha