۲۲ طرح توزیع برق در شهرستان قشم به بهره برداری رسید

قشم - ایرنا - ۲۲ طرح بزرگ و کوچک توزیع برق در حوزه های احداث، تکمیل و تقویت شبکه امروز (دوشنبه) همزمان با پنجمین روز از هفته دولت به ارزش ۵۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان توسط فرماندار شهرستان مرزی قشم به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محمدحسینی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از این طرح های توزیع برق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اجرای سه هزار و ۴۱۲ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و پنج هزار و ۲ متر شبکه فشار ضعیف زمینی همراه با چهار هزار و ۴۷۳ متر شبکه فشار متوسط هوایی و سه هزار و ۶۳۲ متر شبکه فشار متوسط زمینی از جمله این طرح ها به شمار می رود.

۲۲ طرح توزیع برق در شهرستان قشم به بهره برداری رسید

وی ادامه داد: نصب ۵۳ دستگاه پست هوایی، ۹ دستگاه پست زمینی، ۳۰۰ چراغ روشنایی معابر در سطح شهرستان قشم و تعویض ۷۷ پایه فرسوده برق در جزیره هنگام بخش دیگری از خدمات دولت مردمی در حوزه برق است که امروز به بهره برداری رسید.

۲۲ طرح توزیع برق در شهرستان قشم به بهره برداری رسید

فرماندار قشم توضیح داد: با بهره برداری از این طرح ها ۲۵۰ نفر از مزایای آنها بهره مند می‌شوند.

قرار است همزمان با هفته دولت ۶۹ طرح به ارزش هزار و ۴۳ میلیارد تومان در شهرستان قشم بهره‌برداری و کلنگ زنی شود که این طرح‌های امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل در حوزه اعتباری ۳۱۵ درصد و در شاخص عدد ۴۷ درصد رشد دارد.

۲۲ طرح توزیع برق در شهرستان قشم به بهره برداری رسید

طرح های قابل بهره برداری در هفته دولت ۱۴۰۲ در بخش های عمران شهری و روستایی، برق، بخش خصوصی، شیلات و راه ۲۷۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است.

دوم تا هشتم شهریور ماه مصادف با شهادت مظلومانه ۲ شخصیت فداکار انقلاب، محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha