۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۵۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85212957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار: عملیات اجرایی ۱۱۷ طرح در تهران طی هفته دولت آغاز می‌شود

ملارد - ایرنا - استاندار تهران گفت: ۹۲۶ طرح در حوزه‌های مختلف با ۳۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان طی هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱۷ طرح جدید نیز با پیش‌بینی ۱۳۰ هزار میلیاردریال منابع مالی در این هفته آغاز می‌شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت شهرستان ملارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: افتخار می کنیم در سایه‌سار نظام جمهوری اسلامی به ویژه در هفته دولت شاهد افتتاح طرح هایی هستیم که به همت بلند دست‌اندرکاران و مسئولان در جای جای کشور صورت می‌گیرد.

وی در آیین بهره برداری از فیبر نوری شهرک امید شهرستان ملارد افزود: در اجرای طرح های فیبرنوری مدارس و مراکز آموزشی در اولویت هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح مربوط به فیبرنوری نشان می‌دهد با تغییرات در حوزه ارتباطی مواجه هستیم و باید خودمان را برای دنیای متحول شده جدید آماده کنیم و نسل جدید بر این اساس آموزش ببیند، البته با این سرعت در مدت کوتاهی فیبرنوری منسوخ می شود و جایگزین خواهد شد؛ چراکه تکنولوژی رو به رشد است.

فخاری ادامه داد: در کشور با همت متخصصان فعالیت بخش های مخابراتی با سرعت در حال انجام است و در آینده نزدیک پوشش فیبرنوری کل کشور را دربرخواهد گرفت که در حال حاضر مدارس و مراکز آموزشی در اولویت است تا به جامعه پژوهشگر و دانش‌آموز کمک کند.

وی همچنین در آیین خشت‌گذاری هنرستان ۲۴۰ نفری دخترانه خیّرساز حاج احمد علاقبند در بخش صفادشت ملارد اظهار داشت: این خیّر محصول عمرش را برای توسعه دانش و فرهنگ ناب اسلامی در اختیار دیگران گذاشته که کار بزرگی است و آثار آن ماندگار خواهد بود.

استاندار تهران با قدردانی از خیّران افزود: این فرصت بی نظیری است که به واسطه این عمل خیر، ایثار و گذشت زمینه پرورش نسل آینده فراهم می‌شود.

بر اساس این گزارش، فاز نخست پروژه فیبر نوری شهرک امید صفادشت که با ۸۰ میلیاردریال اعتبار راه‌اندازی شده است، مشترکان از خطوط تلفن ثابت و همچنین اینترنت ثابت در بستر فیبر نوری بهره مند خواهند شد.

امروز دوشنبه همزمان باهفته دولت چند طرح عمرانی، آموزشی، خدماتی و ورزشی در شهرستان ملارد با حضور استاندارتهران و مسئولان شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha