۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85213055
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح هادی در ۲۴ روستای شهرستان چوار اجرا شد

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۱۷
کد خبر: 85213055
طرح هادی در ۲۴ روستای شهرستان چوار اجرا شد

ایلام - ایرنا - فرماندار چوار گفت: امسال طرح هادی در سطح ۲۴ روستای این شهرستان در قالب هر ماه ۲ روستا با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

ابراهیم یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهره برداری از ۱۵ هزار متر مربع آسفالت معابر دهستان مورت، احداث سایت پاقلعه و گره چگا از توابع بخش بولی از ارتباطات سیار و اینترنت ۴G با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال، بهره‌برداری مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهر چوار با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال و ارتقاء سایت مخابراتی روستای بان‌سرو با هزینه اعتبار ۱۵ میلیارد ریال و انجام روکش و آسفالت محور ششدار-بهمن آباد با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال و نصب نیوجرسی جرسی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال از جمله اقدامات انجام شده در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به پروژه های کلنگ زنی شده در سطح شهرستان چوار افزود: احداث سکوهای استادیوم شهدای چوار با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال، پروژه راه دسترسی بازارچه هلاله شمالی با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال، کلنگ زنی عملیات اجرایی احداث سد گدارخوش از جمله پروژه های کلنگ زنی شده در سطح شهرستان است.

فرماندار چوار از اختصاص ۱۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای رفع مشکل رانش شهر چوار و بهمن آباد خبر داد و یادآور شد: ۱۰۰ میلیارد ریال جهت احداث درمانگاه بیمار بستر در چوار نیز اختصاص یافته است.

یعقوبی اضافه کرد: ۴۶ روستای شهرستان چوار جزء پروژه برنامه اقدام ملی و محرومیت زدایی قرار گرفتند که بحث مشکلات آبرسانی این روستاها توسط قرارگاه امام حسن مجتبی ع با هماهنگی وزارت نیرو انجام خواهد شد

وی از اخذ ماده ۲۳ برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری چوار با اعتباری بالغ ۲۵۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: عملیات احداث سایت مخابراتی در روستای«پلک لک» از توابع شهرستان چوار با ۶۰ متر ارتفاع و اعتبار ۳۲ میلیارد ریالی، در حال انجام است و تلاش می شود تا ۲ روستای«پلک لک و پلک گردل» حداکثر تا سه ماه آینده از نعمت ارتباطات سیار و اینترنت ۴G بهره مند شوند.

فرماندار چوار از بهره برداری سایت روستای ریزه‌وند با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال به منظور برقراری اینترنت ۴G طی روزهای آینده خبر داد و افزود: احداث سایت مخابرات روستاهای پارده و چنان نیز در دستور کار قرار دارد و به زودی اعتبار آن جذب و عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

یعقوبی از تقویت سایت روستای بان‌امرود با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال به منظور بهره‌مندی ساکنین روستاهای چشمه سرخ، پلکانه، بان‌امرود و چقاکبود از اینترنت ۴G خبر داد و گفت: عملیات احداث جاده سلامت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال پیشرفت ۷۰ درصدی این پروژه در دست اجرا است.

وی تاکید کرد: هشت پروژه در حوزه شهر چوار شامل پارک و بلوارهای اصلی شهر و پارک جنگلی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال و واگذاری پروژه احداث بلوار و رفوژ جاده اصلی روستاهای گله‌جار، هرکبود گلزار و گلزار به پیمانکار با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر اقدمات زیرساختی در سطح شهرستان چوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha