۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85164915
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار چوار: نیروهای ۱۵ روزه در پتروشیمی ایلام تعیین تکلیف شوند

ایلام - ایرنا - فرماندار چوار بر لزوم تعیین تکلیف نیروهای ۱۵ روزه در پتروشیمی ایلام تاکید کرد و گفت: استفاده از نیروهای بومی در این طرح بزرگ مطالبه مردم شهرستان چوار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابرهیم یعقوبی یکشنبه شب در بازدید جمعی از بازرسان نهاد ریاست جمهوری از شهرستان چوار و قسمت‌های مختلف شرکت پتروشیمی ایلام و پتروشیمی ارغوان گستر، با اشاره به ظرفیت ویژه شهرستان چوار به‌عنوان صنعتی ترین شهرستان غرب کشور، اجرای صریح قانون مبنی بر اولویت بومی‌گزینی در اشتغال کارکنان، کارگران و انتخاب پیمانکاران را خواستار شد.

وی افزود: در شهرستان نوپای چوار همچنان بسیاری از ادارات به صورت نمایندگی فعالیت دارند و عدم حضور سایر ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها در شهرستان، مردم را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است.

فرماندار چوار، تعیین تکلیف نشدن نیروهای ۱۵ روزه پتروشیمی ایلام را یکی دیگر مشکلی اساسی منطقه خواند و اظهار امیدواری کرد: تدابیری اتخاذ شود، تا با تعیین تکلیف نیروهای ۱۵ روزه شاهد تحقق امنیت شغلی و رفع دغدغه این عزیزان باشیم.

تعیین تکلیف اراضی منطقه ششدار با توجه به پیگیری‌های فراوان صورت گرفته، دیگر مطالبه فرماندار چوار در این بازدید بود.

بازدید از پساب پتروشیمی، حضور میدانی در صنایع شهرستان و دیدار با جمعی از مسئولان پتروشیمی و شرکت ارغوان گستر از دیگر برنامه‌های بازرسان نهاد ریاست جمهوری در شهرستان چوار بود.

شهرستان چوار با یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، دارای ۴۷ روستای دارای جمعیت و ۴۶ کیلومتر مرز مشترک با عراق است و طبق آخرین سرشماری‌ها ۲۸ هزار نفر ساکن و شناور ساکن این شهرستان هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha