۱۸۳ میلیارد ریال صرف طرح‌های زیربنایی رُشتخوار خراسان رضوی شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرماندار رٌشتخوار خراسان رضوی گفت: سه طرح بزرگ زیربنایی با هدف محرومیت‌زدایی در روستاهای این شهرستان با اعتبار ۱۸۳ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، حسین باهوش روز سه‌شنبه در آیین بهره‌برداری از طرح هادی در روستای مَلِک‌آباد این شهرستان افزود: طرح هادی روستایی به طور همزمان در ۲ روستای دولت‌آباد و "آبنیه" با بیش از ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: سه طرح هادی شامل آسفالت معابر، سنگفرش،جدول و کانیو و از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده‌ است.

فرماندار رٌشتخوار خراسان رضوی همچنین از افتتاح زمین چمن مصنوعی در روستای دولت‌آباد با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت: این چمن مصنوعی به صورت مشارکتی از محل اعتبارات متوازن نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، همکاری اداره ورزش و جوانان و زیرساخت آن نیز توسط دهیاری و بخشداری مرکزی تامین شده‌ است.

باهوش افزود: افتتاح طرح آسفالت معابر روستای آبنیه رٌشتخوار به میزان سه هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های زیربنایی این شهرستان بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

فرماندار رٌشتخوار امروز همچنین از محل زمین طرح نهضت ملی مسکن روستای فتح‌آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت کار قرار گرفت.

رٌشتخوار با ۶۶ هزار نفر جمعیت متشکل از ۲ بخش مرکزی و جنگل به استعداد ۶۹ روستا در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب مشهد و در همسایگی تربت‌حیدریه و خواف واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha