۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85213146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ گروه بهداشتی و درمانی زنجان به زائران اربعین خدمت رسانی می‌کنند

زنجان - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تیم بهداشت و درمان این واحد دانشگاهی و بسیج جامعه پزشکی استان شامل ۱۶۰ نفر در قالب ۴۰ گروه به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

مشهود تقی‌لو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم شامل پزشکان فوق‌ تخصص و متخصص، پزشکان عمومی و کارشناسان بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی است.

وی اضافه کرد: بخشی از گروه‌های اعزامی، موکب‌های داخل استان شامل سه موکب مستقر در زرین‌رود خدابنده، حلب ایجرود و سعیدآباد و موکب‌های مستقر در مرز مهران و خسروی را پوشش خواهند داد.

این مسوول ادامه داد: بخش دیگری از این گروه‌ها نیز در موکب‌های استان زنجان که داخل عراق و شهرهای کوفه، نجف و کربلا مستقر است، به زائران حسینی خدمت خواهند کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به همکاری هلال احمر استان در انتقال دارو و تجهیزات اشاره کرد و گفت: همچنین یک درمانگاه تخصصی به طور مشترک توسط دانشگاه و هلال احمر اداره می‌شود.

به گفته وی، این تیم ها در مسیر نجف به کربلا در عمود ۶۶۶ تا پایان اربعین حسینی به ارائه خدمات درمانی خواهند پرداخت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان خاطر نشان کرد: علاوه بر تیم‌های اعزامی، تعدادی تیم پشتیبان و ذخیره نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند تا در صورت نیاز اعزام شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha