۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۸:۵۳
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85201564
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امدادگران هلال احمر گلستان‌ به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

گرگان - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۶۰ نفر از امدادگران داوطلب این جمعیت در عتبات عالیات مستقر شده و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

قاسم غریب‌آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امدادگران هلال احمر گلستان در مسیر نجف - کربلا در عمود (ستون) ۱۱۲۰ در قالب موکب خادم‌الحسین (ع) مستقر خواهند شد.

وی بیان کرد: تیم اعزامی از گلستان دوم شهریور ماه راهی کشور عراق می‌شوند و به همراه تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان در درمانگاه‌ این موکب به ارائه خدمت خواهند گرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: امکانات و تجهیزات این درمانگاه توسط جمعیت هلال احمر استان با مشارکت خیرین و نیکوکاران خریداری شده است.

غریب‌آبادی بیان کرد: با توجه به گرمای هوا و احتمال گرمازدگی، آموزش کمک های اولیه به موکب داران شهرستان‌ها داده شده تا در مواقع لزوم بتوانند خدمات اولیه را به زائران ارائه دهند.

وی با تاکید بر حضور مستمر امدادرسانان این مجموعه در میان زائران اربعینی اظهار کرد: هلال احمر مردمی ترین جمعیت و نهادی است که با در کنار مردم بودن در همه بحران‌ها به خود افتخار می‌کند و از این رو در کنار زائران اربعین حسینی(ع) نیز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha