۷ شهریور ۱۴۰۲، ۸:۱۳
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85213990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۴۰۰ زائر حسینی در درمانگاه هلال احمر زنجان معاینه شدند

زنجان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین زنجان گفت: روز گذشته به بیش از ۴۲۰ نفر از زائران اربعین حسینی(ع) در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌ احمر استان در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا خدمات ارائه شد.

حکمت الله‌ هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد زائر اربعین حسینی(ع) در بخش های مختلف تخصص های اطفال، قلب، داخلی، زنان و زایمان، پزشک عمومی، پرستاری، اورژانس و داروخانه از خدمات درمانگاه هلال احمر زنجان بهره مند شدند.
وی اظهار داشت: ارائه خدمات هلال‌ احمر استان زنجان به صورت شبانه روزی تا پایان اربعین حسینی (ع) ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین زنجان یادآور شد: ۲ دستگاه آمبولانس همراه با نیروهای عملیاتی امداد و نجات نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال‌ احمر استان در این عمود مستقر هستند تا در صورت نیاز، بیماران و مصدومان را به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل کنند.
هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم درمانی و تیم ثابت عملیاتی امداد و نجات در درمانگاه، اکیپ‌های سیار امدادی هلال احمر زنجان همراه با آمبولانس در مسیر پیاده روی اربعین حسینی فعالیت دارند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.
وی تاکید کرد: درمانگاه هلال احمر متشکل از پزشکان متخصص اعم از اطفال، قلب، داخلی، زنان و زایمان، پزشکان عمومی، پرستار، کارشناس اورژانس، کارشناس فنی داروخانه و سایر عوامل است که از ۶ شهریور در موکب شهرستان خرمدره در عمود ۶۶۶ خدمات درمانی رایگان را به زوار ارائه می دهد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین زنجان گفت: هلال احمر استان، اربعین امسال برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در مسیر نجف به کربلا برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha