روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از اصفهان عازم مرز مهران می‌شود

اصفهان- ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: روزانه بیش از ۱۵۰ دستگاه اتوبوس حامل زائران استان با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی عازم مرز مهران می‌شود.

فرزاد دادخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان بیشترین ناوگان اتوبوسی را در اوج سفرهای رفت با دستکم بیش از ۱۵۰ دستگاه و در اوج سفرهای برگشت با بیش از ۲۵۰ دستگاه در مرز مهران دارد در حالی که این میزان برای مرز شلمچه ۲۰ تا ۵۰ دستگاه است.

وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش دستکم هفت درصدی متوسط تردد ساعتی در محورهای استان در ایام اربعین و افزایش ۱۲ درصدی در ایام تعطیلات پایان ماه صفر ادامه داد: بر اساس الگوی سفرهای سال گذشته، مرزهای مهران، شلمچه و چزابه بیش از سایر مرزها میزبان زائران استان اصفهان خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان اظهار داشت: بر اساس الگوی سال گذشته، بیشترین متوسط تردد روزانه اتوبوس‌ در بازه زمانی یکم تا بیست و سوم صفر به ترتیب در مرزهای مهران، خسروی و شلمچه انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اوج سفرهای تعطیلات اربعین در استان اصفهان به ترتیب برای سفرهای رفت و برگشت، روزهای سه‌شنبه ۱۴ و جمعه ۱۷ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ و برای تعطیلات پایان ماه صفر برای سفر رفت چهارشنبه ۲۲ شهریور و برای سفر برگشت شنبه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ خواهد بود.

دادخواه با بیان اینکه بیشترین تردد زائران استان اصفهان از مرز مهران انجام می شود، اضافه کرد: اوج سفرهای رفت با ناوگان شخصی به مرز مهران از یک هفته مانده به روز اربعین و سفرهای برگشت از یک روز قبل از اربعین تا ۲ روز بعد از آن انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اوج سفرهای رفت با اتوبوس به مرز مهران برای زائران اصفهان از یک هفته مانده به روز اربعین و سفرهای برگشت از ۲ روز قبل از اربعین تا ۲ روز بعد از آن صورت گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان با اشاره به سفرهای رفت به مرز شلمچه نیز گفت: اوج سفرها با ناوگان شخصی از ۷ تا ۱۰ مانده به اربعین و سفرهای برگشت از ۲ روز قبل از اربعین تا یک روز بعد از آن انجام می‌شود.

وی افزود: اوج سفرهای ناوگان اتوبوسی زائران استان از ۶ تا ۱۰ روز مانده به روز اربعین و سفرهای برگشت از سه روز قبل از اربعین تا ۲ روز پس از آن انجام خواهد شد.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha