۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 85213300
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ طرح عمرانی، راهداری و آموزشی همزمان با هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

مهاباد - ایرنا - همزمان با پنجمین روز از هفته دولت ۶ طرح عمرانی، راهداری و آموزشی در ۲ بخش مرکزی و خلیفان مهاباد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مهاباد روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح ها اظهار کرد: آسفالت راه روستاهای سولغه، باجه وند و خاتون باغ به طول هشت کیلومتر و هزینه ۱۶ میلیارد تومان ازجمله طرح‌هایی بود که به بهره برداری رسید.

رحمت نویدی نیا افزود: امسال ۱۴۰ کیلومتر راه روستایی با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دست اقدام بوده که تاکنون ۱۲ کیلومتر با ۲۵ میلیارد تومان هزینه افتتاح شده است.

۶ طرح عمرانی، راهداری و آموزشی همزمان با هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

وی بیان کرد: هم اکنون ۱۵ کیلومتر راه روستایی دیگر در دست اقدام بوده که طی سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

سه پروژه عمرانی در بخش خلیفان افتتاح شد

سه پروژه عمرانی شامل بهسازی، آسفالت و سنگفرش معابر با چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بخشدار بخش خلیفان مهاباد در این خصوص اظهار کرد: پروژه آسفالت و بهسازی معابر شهر خلیفان با پنج هزار مترمربع زیربنا و لکه گیری نوارهای حفاری نیز به مساحت پنج هزار مترمربع انجام شده است.

محمدامین صبوری با بیان اینکه برای این ۲ پروژه ۳.۵ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: با افتتاح این پروژه تمام معابر اصلی شهر خلیفان آسفالت شده است.

۶ طرح عمرانی، راهداری و آموزشی همزمان با هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

وی همچنین از افتتاح سنگفرش روستای کیتکه خبر داد و گفت: این پروژه نیز با مساحت هزار مترمربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدرسه ۲ کلاسه سولغه به بهره برداری رسید

رییس اداره آموزش و پرورش مهاباد گفت: مدرسه ۲ کلاسه مقطع ابتدایی روستای سولغه با مشارکت خیران و مجموع ۹۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

اسعد رسولی بیان کرد: این مدرسه با آورده ۷۵۰ میلیون تومانی خیّران و همچنین تامین مابقی زیرسازی آن توسط نوسازی مدارس تکمیل شده است.

۶ طرح عمرانی، راهداری و آموزشی همزمان با هفته دولت در مهاباد افتتاح شد

به گزارش ایرنا، هفته اول شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

امسال ۷۴ پروژه عمرانی در قالب طرح های مختلف از جمله آموزشی، راهداری، ورزشی، درمانی، خدماتی و فرهنگی در سطح شهرستان با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha