۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85213307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شبکه بی‌سیم یکپارچه اربعین در مرزهای دوگانه خوزستان راه‌اندازی شد

آبادان - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح استان خوزستان از راه اندازی شبکه بی سیم یکپارچه ویژه نیروهای امدادی و نظامی مستقر در مرزهای دوگانه استان خوزستان در ایام اربعین خبر داد.

صدیقه قبادیان دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این شبکه بی سیم یکپارچه برای اولین بار به همت معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا (فاوا) استان خوزستان و بیمارستان فاطمه الزهرا(س) فراجا تعریف شده، افزود: تمامی یگان‌های امدادی، انتظامی و درمانی مستقر در مرزهای دوگانه چذابه و شلمچه از طریق این شبکه یکپارچه رادیویی با یکدیگر در ارتباط هستند.

وی ضمن امیدواری در خصوص گسترش شبکه بی‌سیم یکپارچه اظهار کرد: امیدواریم این شبکه در آینده به صورت گسترده‌تر در ایام دیگر و در مواقع بحرانی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

قبادیان به حضور نیروهای درمانی و امدادی نیروهای مسلح استان خوزستان در مرزهای دوگانه چزابه و شلمچه اشاره کرد و گفت: چندین بیمارستان و درمانگاه صحرایی توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج جامعه پزشکی و فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایانه های مرزی چزابه و شلمچه برپا شدند.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر مهمترین گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور اربعین حسینی است. حرکت زائران از استان‌های مجاور خوزستان به سمت گذرگاه‌های اربعین حسینی چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر افزایش یافته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha