۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85213319
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خواف پرداخت شد

گناباد-ایرنا- فرماندار خواف گفت: هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای اشتغالزایی هزار و ۷۴۴ نفر و در قالب هزار و ۳۷۶ طرح اشتغالزایی طی دولت سیزدهم در این شهرستان پرداخت شد.

مهدی عباسپور روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای تامین مالی ۲۰۶ طرح اشتغالزایی و حمایت از ۵۳۳ طرح کارآفرینی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اعتبار ۴۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال دیگر اقدامات در راستای رونق اشتغال در دولت سیزدهم در شهرستان خواف به شمار می رود.

وی ادامه داد: ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع بنیاد برکت برای اشتغال ۱۵۰ نفر در شهرستان خواف طی همین مدت تخصیص یافت و ۴۵ میلیارد ریال هم برای حمایت از ۱۰۸ طرح مشاغل خانگی پرداخت شد.

فرماندار خواف اضافه کرد: ۲۵۴ میلیارد و ۴۱۶ میلیون ریال برای حمایت از ۱۹۶ طرح معین اقتصادی در این شهرستان پرداخت و با پرداخت تسهیلات فوق برای ۲۴۷ نفر اشتغال ایجاد شد.

عباسپور اضافه کرد: افزون بر ۴۵ میلیارد ریال در قالب تسهیلات کم بهره از محل منابع صندوق کارآفرینی و امید برای حمایت از ۵۶ طرح اشتغالزایی در شهرستان خواف تخصیص یافت.

وی اظهار کرد: ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره نیز برای اجرای ۱۵۰ طرح بسیج سازندگی با حمایت شرکتهای فولاد سنگان خراسان و توسعه فراگیر سناباد طی همین مدت پرداخت شد.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha