۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85213550
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۳ طرح در جنوب خراسان رضوی به ثمر نشست

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲
کد خبر: 85213550
۱۳ طرح در جنوب خراسان رضوی به ثمر نشست

گناباد-ایرنا- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت بهره برداری از ۱۳ طرح روز دوشنبه در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از این تعداد هفت طرح با ۱۹۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد، پنج طرح با ۹۰ میلیارد ریال در شهرستان خواف و یک طرح با صرف اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در شهرستان بجستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار گناباد در آیین بهره برداری از طرحهای پنجمین روز از هفته دولت در این شهرستان این طرحها را شامل تولید آجر سفال، ترمینال ضبط پسته و خرید هشت دستگاه تراکتور برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ذکر کرد.

رضا نصیری سایر این طرحها را آسفالت معابر، بهسازی بلوار امام رضا (ع)، تکمیل مرحله نخست بوستان شقایق و بهسازی و آب‌نمای میدان شهدای شهر روشناوند از توابع بخش مرکزی شهرستان گناباد برشمرد.

مهدی عباس پور فرماندار خواف هم گفت: طرحهای به بهره برداری رسیده در این شهرستان شامل جدول گذاری و آسفالت معابر روستای "رزداب"، شهرداری "سلامی" (آسفالت معابر و کلنگ زنی پارک بانوان )، جدول گذاری و آسفالت معابر روستای "هزار خوشه"، طرحهای برق رسانی بخش سلامی و جدول گذاری و آسفالت معابر روستای "سیجاوند" ذکر کرد.

همچنین در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت برق رسانی به روستای "سوسناری" شهرستان بجستان با مجموع اعتباری افزون بر ۲۱۰ میلیارد ریال انجام شد.

همزمان با هفته دولت ۶۱۳ طرح با مجموع اعتبار ۱۰ هزار و ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستانهای گناباد، بجستان و خواف واقع در جنوب استان خراسان رضوی به بهره برداری می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha