۶ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۴۸
کد خبر: 85213893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروانی: جوانی کردیم و باختیم/ چمن آزادی وضعیت خوبی ندارد

تهران- ایرنا- مربی استقلال خوزستان با اشاره به اینکه تیم داوری نیاز به هماهنگی داشت گفت: چمن آزادی بلند است و کیفیت زمین نیز در حد مطلوب نیست.

به گزارش ایرنا، امیرحسین پیروانی که به دلیل اخراج پورموسوی در نشست خبری این دیدار حاضر شده بود تصریح کرد: در ابتدا باید از بازیکنان تیم خودمان تشکر کنم چراکه بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتند اما کیفیت بسیار بد زمین باعث شد روی عملکرد هر دو تیم تاثیر منفی گذاشته شود. چمن آزادی بسیار بلند است و چاله‌های زیادی در زمین دیده می شود و این کار را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: فوتبال همین است، یک لحظه غفلت موجب ‌می‌شود نتیجه تغییر کند و همین اتفاق امشب رخ داد، البته موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم اما جوانی و کم‌تجربگی برخی از بازیکنان باعث شد به گل نرسیم.

بازیکنان ما به پیروزی باور داشتند اما روز، روز خوب خط دفاعی استقلال و دروازه‌بان این تیم بود. همانطور که ما به هماهنگی بیشتری نیاز داریم تیم داوری هم نیاز به هماهنگی بیشتری دارد چراکه داور چهارم خطای ما را دید و به داور وسط اعلام کرد اما داور وسط توجهی نکرد و متوجه نشد.

او در پاسخ به این سوال که چرا پورموسوی اخراج شد، گفت: آن صحنه را ندیدم و نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد اما اتفاقاتی که در رابطه با داوران رخ داد باعث شد پورموسوی معترض شود.

پیروانی در مورد عدم حضور تماشاگران در بازی برابر استقلال تاکید کرد: اگر هواداران حضور داشتند هیجان به بازی منتقل می‌شد، فوتبال بدون هوادار نمی‌شود و این مثل آن است که غذا بدون نمک باشد. غدای بی نمک را می‌خوریم اما لذتی ندارد و در فوتبال هم همین است. البته این فقط معطوف به هواداران نیست، الان شرایط برای حضور مربیان هم در نشست خبری مساعد نیست. یک مربی پا به سن گذاشته برای رسیدن به محل نشست دچار مشکل می‌شود چراکه مسیر خراب است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha