اورژانس یزد، پنج آمبولانس‌اتوبوس به مرز چذابه اعزام کرد

یزد- ایرنا- رییس سازمان اورژانس و مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یزد گفت: پنج آمبولانس اتوبوس این استان با استقرار در مرز چذابه به زوار حضرت امام حسین (ع) و راهپیمایان اربعین خدمات ارائه می‌دهند.

" احمد دهقان " روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استقرار تیم اورژانس استان یزد در مرز چذابه بر حسب ضرورت تا پایان پیاده روی اربعین برای انجام مامویت‌های امداد و نجات ادامه خواهد داشت.

وی گفت: پوشش منطقه در ارائه خدمات مورد نیاز به زوار حضرت امام حسین (ع) با همکاری سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی توسط اورژانس یزد انجام می‌شود و از تلاش همه افراد و امدادگران قدردانی می کنیم.

این مسئول بیان کرد: اورژانس یزد با کمال افتخار و آمادگی کامل تا پایان مراسم اربعین حسینی برای پوشش حوادث احتمالی در منطقه حضور مستمر و فعال دارد و ماموریت‌های محوله خود را با جدیت انجام می‌دهد.

دهقان بیان کرد: خدمت به مردم به خصوص زوار حضرت امام حسین (ع) و شرکت کنندگان در مراسم اربعین و پیاده روی توسط نیروهای امداد و نجات و اورژانس یزد یک افتخار محسوب می‌شود که تداوم دارد .

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور اربعین حسینی است و حرکت زائران از استان‌های مختلف به سمت گذرگاه‌های مرزی مختلف به خصوص چذابه از ابتدای ماه صفر افزایش یافته است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha