۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85214412
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تردد از مرز مهران به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید

۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۲۹
کد خبر: 85214412
تردد از مرز مهران به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: از اول ماه صفر تاکنون یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی از مرز مهران تردد کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن بهرام نیا روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: همه امکانات و ظرفیت‌ها برای خدمات‌رسانی به زوار بکار گرفته شده است و هیچ مشکلی برای تردد زوار در این مرز وجود ندارد.

وی با اشاره تعداد تردد از مرز مهران، افزود: تعداد زائران اربعین در مرز مهران از مرز یک میلیون و ۱۰۰ هزار عبور کرد و در روزهای آینده شاهد افزایش زائران خواهیم بود.

استاندار ایلام با اشاره به بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر مهران، خاطرنشان کرد: افتتاح این تقاطع موجب شد تردد در این مسیر روان باشد.

بهرام‌نیا یادآور شد: بیش از پنج هزار میلیارد ریال برای تسهیل تردد زوار فقط برای زیرساخت های ارتباطی استان هزینه شده و پایانه برکت و پارکینگ بزرگ اربعین ساماندهی شده است.

وی بیان کرد: کمتر از دو ماه بیش از ۸۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در محورهای مواصلاتی استان ساخته شد.

۲ سوله سردخانه پایانه مرزی با ظرفیت ذخیره‌سازی یک میلیون بطری آب به بهره‌برداری رسید

همچنین امروز سه شنبه دو سوله وزارت نیرو در پایانه مرزی با مشارکت وزارت نفت و پالایشگاه گاز ایلام با حضور استاندار ایلام، "علی اکبر بسطامی" نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و "حیدری" معاون امور حقوقی و امور مجلس وزیر نیرو و جمعی از مسئولان به بهره‌برداری رسید.

تردد از مرز مهران به یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسید

ظرفیت ذخیره‌سازی این ۲ سوله سردخانه یک میلیون بطری آب است.

همچنین سیستم تصفیه فاضلاب پایانه مرزی مهران به‌عنوان یکی از مطالبات اصلی مردم منطقه و با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مرز مهران کانون اصلی تردد زوار اربعین حسینی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha