۹ شهریور ۱۴۰۲، ۷:۳۶
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85214490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ در خراسان شمالی پرداخت شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۰ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ از ابتدای سالجاری تاکنون به متقاضیان سرمایه گذاری و مددجویان نهادهای حمایتی استان پرداخت شده است.

علی فیروزه روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سهم خراسان شمالی از تسهیلات تبصره ۱۶ در سال مالی جاری، پرداخت ۱۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که از این میزان ۶ هزار میلیارد ریال سهم مددجویان کمیته امداد و بهزیستی است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پنج هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال جزء ۲ تبصره ۱۶ به پنج هزار و ۵۴۵ فقره پرونده پرداخت شده است.

فیروزه ادامه داد: همچنین پنج هزار و ۴۵ فقره طرح جزء یک تبصره ۱۶ از پنج هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ بهره مند شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: اشتغال ایجاد شده در طرح های مزبور ۱۲ هزار نفر گزارش شده است.

وی درباره مشکلات پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ گفت: ابلاغ دیرهنگام تسهیلات، بالا بودن میزان مصارف نسبت به منابع بانکی، عدم توان تامین وثایق توسط معرفی شدگان به بانک ها و محدودیت های پرداخت تسهیلات در ابتدا و پایان سال از مشکلات در استان است.

فیروزه یادآور شد: از سوی دیگر در برخی شهرستان ها شعب برخی بانک ها دایر نشده که این امر نیز پرداخت تسهیلات را با مشکل روبه رو کرده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha