۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 3091
کد خبر: 85214638
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات اجرایی ساخت کتابخانه عمومی ارشاد مسجدسلیمان آغاز شد

اهواز- ایرنا - عملیات اجرایی پروژه تخریب و احداث جدید کتابخانه عمومی ارشاد در شهرستان مسجدسلیمان طی آیینی روز سه شنبه همزمان با ایام هفته دولت آغاز شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در آیین عملیات اجرایی این پروژه بیان کرد: کتابخانه عمومی ارشاد شهرستان مسجدسلیمان با قدمت بیش از ۳۰ سال دچار فرسودگی و تخریب شده بود، لذا نبود ایمنی لازم برای ارایه خدمات کتابخانه‌ای سبب شد تا این مهم در اولویت کار قرار بگیرد.

عباس حسن زاده با اشاره به ضرورت تخریب و بازسازی این کتابخانه بیان کرد: :کتابخانه جدید در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و زیر بنای ۹۰۰ مترمربع در ۲ طبقه با طراحی زیبا و مناسب در مکان قبلی کتابخانه احداث می شود که شامل بخش‌های مختلف کتابخانه‌ای خواهد بود.

وی ادامه داد: میزان اعتباربازسازی پروژه تخریب و احداث کتابخانه مسجد سلیمان ازمحل اعتبارات عمرانی استان برای سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴۴ میلیارد ریال و برای سال مالی ۱۴۰۲ یکصد میلیارد ریال مصوب شده است که از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی تامین می شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ادامه داد: کتابخانه جدی با داشتن استانداردو فضاهای مورد نیازکتابخانه شامل مخزن عمومی، سالن‌های مطالعه مجزا،بخش کودک و نوجوان، نمازخانه، و همچنین قابلیت ارایه خدمات به نابینایان احداث می شود.

اکنون ۲۲۰ کتابخانه عمومی در سطح استان خوزستان فعال است که از این تعداد، ۱۸۱ کتابخانه نهادی، ۳۸ کتابخانه مشارکتی و یک کتابخانه مستقل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha