۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85215460
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیال شمسایی از دروازه تیم ملی فوتسال راحت شد

۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۴۱
کد خبر: 85215460
خیال شمسایی از دروازه تیم ملی فوتسال راحت شد

تهران- ایرنا- عملکرد دروازه‌بان تیم فوتسال گیتی‌پسند در این فصل از لیگ برتر باعث شده تا سرمربی تیم ملی خیالش بابت دروازه تیمش راحت شود.

به گزارش ایرنا، هفته پنجم لیگ برتر فوتسال کشورمان روز دوشنبه پیگیری شد و تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان توانست پنجمین پیروزی خود را جشن بگیرد. این تیم در این فصل تغییرات بسیار زیادی در بین نفرات خود داشت. محمد کشاورز سرمربی این تیم در نقل و انتقالات تصمیم گرفت بازیکنان پا به سن گذاشته خود را کنار بگذارد و به جای آن‌ها بازیکنان جوان لیگ را به خدمت بگیرد.

یکی از بزرگترین تغییرات گیتی‌پسند در پست دروازه‌بانی بود؛ جایی که سپهر محمدی دروازه‌بان با سابقه گیتیزن‌ها جای خود را به باقر محمدی دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان داد.

شاید برخی از علاقمندان به فوتسال فکر نمی‌کردند باقر محمدی بتواند خیلی سریع با شرایط اصفهان خود را وفق دهد اما او در ۵ بازی قبلی نشان داد که سنگربان بسیار مطمئنی برای گیتی‌پسند است. گیتی‌پسند در پنج دیدار قبلی خود تنها چهار گل دریافت کرد و این آمار بسیار خوبی در فوتسال به حساب می‌آید.

خیال شمسایی از دروازه تیم ملی فوتسال راحت شد

عملکرد خوب باقر محمدی یک نکته مثب دیگر هم دارد. او با نشان دادن آمادگی بالای خود، خیال وحید شمسایی سرمربی تیم ملی را نیز بابت دروازه تیم ملی راحت کرده است. شمسایی نیز پس از آمدن خود به تیم ملی جوانگرایی را در دستور کار خود قرار داده و حالا مطمئن است که باقر محمدی می‌تواند جانشین بسیار خوبی برای علیرضا صمیمی و سپهر محمدی سنگربان‌های پیشین تیم ملی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha