۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85215470
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حدود هشت هزار زایر اربعین از زنجان به مرزهای کشور اعزام شدند

زنجان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد اربعین در زنجان از ۲۷ مرداد سال جاری تاکنون هفت هزار و ۹۴۶ زائر با ۳۰۷ دستگاه اتوبوس از این استان به مرز مهران اعزام شدند.

علی مدقالچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی مدت یاد شده ۵۵۷ مسافر با ۲۹ دستگاه ناوگان عمومی به مرز خسروی عزیمت کردند.

وی اظهار داشت: طی روز گذشته نیز از استان زنجان یکهزار و پنج مسافر با ۳۸ دستگاه ناوگان عمومی به مرز مهران و ۲۱۵ مسافر با ۱۰ دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

این مسوول ادامه داد: امسال طبق برنامه ریزی ها و برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به زائران حسینی، تعداد مرزهای ورود به عراق افزایش یافته و علاوه بر مرز مهران، مرزهای خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چزابه با خدمات بهتر و مناسب‌تر آماده پذیرایی از مسافران است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود با نزدیک تر شدن اربعین حسینی شمار زائران اعزامی با ناوگان حمل و نقل عمومی روند افزایشی داشته باشد، یادآورشد: این وضعیت تا ۱۵ شهریور همزمان با اربعین حسینی به اوج خود خواهد رسید.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به طور معمول روند بازگشت زائرین، سه روز پس از اربعین ادامه می یابد.

وی کرایه اتوبوس های زنجان به مقصد مهران را از ۴۸۰ هزار تا ۷۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

طبق برنامه ریزی انجام گرفته، ۹۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی استان زنجان برای جابجایی زائران و مسافران به مرزها در نظر گرفته شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha