۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85217181
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی زنجان به  جابجایی مسافرین اربعین اختصاص یافت

زنجان - ایرنا - رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در زمان حاضر ۱۰۰ درصد ناوگان حمل و نقل عمومی این استان برای جابجایی مسافرین اربعین به مرزهای مهران و خسروی اختصاص یافته است.

حمید سلمانیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از شروع فعالیت ستاد اربعین ۲۷ مرداد سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۳۵۱ مسافر با ۳۹۶ ناوگان از این استان به مرز مهران اعزام شدند.

وی اضافه کرد: طی مدت یاد شده ۷۱۴ مسافر با ۳۷ دستگاه ناوگان عمومی به مرز خسروی عزیمت کردند.

این مسوول ادامه داد: روز گذشته نیز یکهزار و ۱۳ مسافر با ۴۰ دستگاه ناوگان عمومی به مرز مهران و ۲۹ مسافر با یک دستگاه اتوبوس به مرز خسروی اعزام شدند.

وی یادآور شد: امسال طبق برنامه ریزی ها و برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به زائران حسینی، تعداد مرزهای ورود به عراق افزایش یافته و علاوه بر مرز مهران، مرزهای خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چزابه با خدمات بهتر و مناسب‌تر آماده پذیرایی از مسافران است.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی بازگشت مسافران روند صعودی به خود گرفته و حمل و نقل این استان هم در تلاش برای خدمت رسانی مطلوب به عموم مردم است.

به گزارش ایرنا، امسال با رایزنی‌های انجام گرفته ۵۷ دستگاه اتوبوس (VIP) ۲۵ نفره، ۲۳ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۳۲ نفر و ۵۰ دستگاه اتوبوس ۴۲ نفره با نرخ‌هایی اعلامی جابه‌جایی زوار به مرزهای تعیین شده را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha