سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریالی بانک مهر شعبه گلستان در حوزه مسوولیت اجتماعی

گرگان- ایرنا- مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان با اشاره به این که حمایت از نیازمندان یکی از برنامه‌های اصلی این بانک به شمار می‌رود گفت: طی یک سال اخیر ۴۵ میلیارد ریال از منابع این بانک در استان صرف اجرای وظایفی در راستای مسوولیت اجتماعی شد.

به گزارش ایرنا، محسن عسکری روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، اظهار کرد: حمایت از تحصیل دانش آموزان مناطق محروم به ارزش چهار میلیارد ریال، آزادی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد به ارزش هفت میلیارد ریال، تامین اقلام کالایی برای برپایی موکب به ارزش ۱.۵ میلیارد ریال، پرداخت هزینه خرید ۶۰ دستگاه ضدعفونی کننده به دانشگاه علوم پزشکی، اعزام ۵۰ نفر از معلولان به عتبات عالیات به ارزش پنج میلیارد ریال تامین پمپ آب و تانکر آب آشامیدنی برای ۱۱۴ خانوار محروم در شهرستان مینودشت از جمله این فعالیت‌ها است.

وی در خصوص جذب منابع مالی هم افزود: منابع مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران در این گلستان ۴۰ هزار میلیارد ریال است در حالی که این رقم در پایان سال قبل ۲۸ هزار میلیارد ریال بود.

وی با بیان این که طی پنج ماهه امسال ۱۲ هزار میلیارد ریال سپرده‌گذاری نزد این بانک در استان جذب شده، ادامه داد: هدفگذاری این بانک برای جذب منابع مالی در استان، ۶۰ هزار میلیارد ریال در پایان سال ۱۴۰۲ است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان با اشاره به این که فعالیت اصلی این بانک، رفع احتیاجات افراد حقیقی است، گفت: امسال ۱۹ هزار و ۵۱۱ فقره وام به مبلغ ۱۳ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال به متقاضیان حوزه‌های مختلف پرداخت شد که از این تعداد ، ۶ هزار و ۳۵۰ فقره به صورت برخط و غیرحضوری بود.

سرمایه‌گذاری ۴۵ میلیارد ریالی بانک مهر شعبه گلستان در حوزه مسوولیت اجتماعی

به گفته وی ارایه خدمات غیرحضورری یکی از سیاست‌های بانک قرض الحسنه مهر ایران بوده که این استان در مدت کوتاه توانسته تا ۳۰ درصد از برنامه هدفگذاری شده ۵۰درصدی را محقق کند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان گفت: شعب استانی این بانک با ۳۷ درصد رشد جذب منابع مالی از ابتدای امسال تاکنون بالاترین عملکرد را در این حوزه میان بانک‌های استان به خود اختصاص دادند.

افزون بر ۳۰۲ هزار نزد شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در گلستان، سپرده‌گذاری دارند که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۴ هزار و ۵۲۱ مشتری جدید اضافه شده است.

عسکری از توزیع کارت اعتباری خرید کالا در حمایت از تولید داخلی هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، پرداخت ۱۲۱ فقره در قالب تبصره ۱۸ به مددجویان کمیته امداد، پرداخت ۱۱۶ فقره وام مشاغل خانگی معرفی شده توسط تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت تسهیلات بانکی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال از بیماران معرفی‌شده دستگاه های خدمات رسان از جمله دانشگاه علوم پزشکی، جمعیت هلال احمر و کمیته امداد و پرداخت ۶۷۸ فقره وام ازدواج و ۲۶۴ فقره وام فرزندآورری در قالب تبصره ۱۶ را از جمله پرداخت وام قرض الحسنه به مشتریان در گلستان برشمرد.

به گفته وی سقف وام قرض الحسنه این بانک برای حقیقی سه میلیارد ریال و برای حقوقی ۷.۵ میلیارد ریال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha