۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۰۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85215620
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های توسعه یک واحد تولید مواد لبنی در زنجان به بهره برداری رسید

زنجان – ایرنا – طرح های توسعه یک واحد تولید مواد لبنی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس هیأت مدیره صنایع شیر ایران روز چهارشنبه در جریان بهره برداری از ۲۵ طرح توسعه خطوط تولید در مجموعه شیرپاستوریزه زنجان، گفت: برای راه اندازی خطوط جدید تولید حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

سیاوش نیازی با بیان اینکه برای راه اندازی ۱۸ خط جدید تولید نیز تجهیزات مورد نیاز در حال تامین و خریداری است، اظهار کرد: این طرح ها که به نوعی مکمل طرح های فعلی هستند با حدود ۱۸۰ میلیارد تومان عملیاتی می شود.

وی با بیان اینکه شیرپاستوریزه پگاه زنجان ۲۲۰ نفر نیروی کار دارد، تصریح کرد: با افتتاح طرح های جدید، بیش از ۴۰ نفر نیز به مجموعه کارکنان این مجموعه اضافه شده است.

نیازی گفت: شرکت پاستوریزه پگاه زنجان با توجه به ظرفیت های خوبی که دارد در طی یکی دو سال گذشته در راستای افزایش محصولات به ویژه محصولات جدید و دانش بنیان موفقیت های خوبی داشته است.

وی اظهار کرد: مباحث مربوط به بورسی کردن این شرکت نیز در حال انجام است و در بین شرکت های زیر مجموعه صنایع شیر ایران، جزو اولویت ها برای قرار گرفتن در فرابورس است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این برنامه گفت: توسعه خطوط تولیدی در شرکت شیرپاستوریزه پگاه زنجان چند سالی بود که مغفول مانده بود که البته شیوع کرونا و تبعات ناشی از آن در این امر بی تاثیر نبود.

مجید گلشنی منفرد افزود: در سالهای اخیر توسعه قابل توجهی در افزایش تولید این مجموعه اتفاق افتاده است و اکنون ۲۵ طرح کوچک و بزرگ در راستای توسعه خطوط تولیدی این شرکت به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha