رتبه‌های برتر کنکور در جزیره قشم تجلیل شدند

قشم - ایرنا - رتبه‌های برتر کنکور سراسری ۱۴۰۲ در جزیره قشم روز چهارشنبه همزمان با ششمین روز هفته دولت و با حضور استاندار هرمزگان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی دوستی در حاشیه سفر خود به شهرستان قشم، طی مراسمی با حضور عادل پیغامی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان استانی و شهرستانی از ۲ دانش‌آموز این جزیره که موفق به کسب رتبه‌های برتر در کنکور شده بودند، تجلیل کرد.

دوستی، در این آیین با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای ارتقای سطح آموزشی استان، گفت: وظیفه همه‌ی ما این است که ایرانی آبادتر را تحویل نسل‌های بعدی دهیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تاکیدکرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان میهن اسلامی هستند و تلاش‌های آن‌ها در راه کسب علم و دانش می‌تواند سرعت شکوفایی کشور را افزون کند.

وی خاطرنشان‌کرد: هرمزگان به طور قطع به داشتن فرزندانی که قادر هستند توان علمی خود را در سطوح ملی به نمایش بگذارند افتخار می‌کند.

در این آیین، از امیرحسین اسلامی رتبه‌های دوم کنکور تجربی در منطقه سه و رتبه ۲۸ کنکور تجربی در سطح کشور و رایحه حسن‌زاده نجار قشمی رتبه ۶ منطقه‌ای و رتبه ۶۸ کشوری تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، طبق اعلام اداره‌کل آموزش‌ وپرورش هرمزگان، برای نخستین بار سهم این استان از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سال‌جاری ۱۷ نفر بوده که در مقایسه با سال گذشته نزدیک ۲ برابر و در مجموع ۸۸.۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

در این میان ناحیه ۲ بندرعباس با ۶ نفر بیشترین کرسی را به خود اختصاص داده و شهرستان قشم با سه نفر و ناحیه یک بندرعباس، کیش و میناب هرکدام با ۲ نفر در جایگاه‌های بعدی هستند. شهرستان رودان و بندرلنگه نیز هر کدام با یک نفر حائز رتبه‌های زیر 100 کنکور امسال شده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha