۸ شهریور ۱۴۰۲، ۲۰:۴۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85216087
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: ۱۴۳ طرح در شهرستان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: ۱۴۳ طرح با 3520 میلیارد ریال هفته‌ دولت امسال در شهرستان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،«علیرضا قاسمی‌فرزاد» عصر چهارشنبه در آیین افتتاح انبار دارویی شهرستان کبودرآهنگ افزود: همچنین عملیات اجرایی ۲۱ طرح با اعتبار 1880 میلیارد ریال آغاز شد که در مجموع 5400 میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شده است.

وی ادامه داد: اقدامات دولت مردمی ایران قوی در سایه‌ حمایت‌های پدرانه، بزرگوارانه و دلسوزانه‌ مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) که از ابتدای دولت سیزدهم همچون دولت‌های گذشته حمایت فرمودند، به انجام رسیده است.

استاندار همدان اظهار کرد: رئیس‌جمهور و مدیران دولت مردمی سیزدهم صادقانه و با تمام توان تلاش می‌کنند.

استاندار همدان: ۱۴۳ طرح در شهرستان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید

قاسمی فرزاد با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم در حال وقوع است که بهره‌برداری از بیمارستان اکباتان همدان که ۱۴ سال بلاتکلیف بود، با عزم و اراده‌ دولت مردمی ایران قوی به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: همچنین پرتودرمانی در مرکز جامع سرطان بعثت همدان با حضور معاون مدیریت توسعه و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هفته‌ دولت امسال افتتاح شد.

استاندار همدان: ۱۴۳ طرح در شهرستان کبودرآهنگ به بهره‌برداری رسید

استاندار همدان گفت: در راستای تأمین آب شرب پایدار در شهرهای همدان، کبودرآهنگ و فامنین و روستاهای تابعه اقداماتی انجام شده و اقدامات تکمیلی هم در دستور کار است.

عملیات اجرایی انبار دارویی شهرستان کبودرآهنگ در هفته دولت سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود و با اعتبار ۷۰میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۴۰۸ متر با حضور استاندار همدان بهره‌برداری شد.

همچنین با حضور استاندار همدان ۳۷۸ واحد مسکن روستایی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کبودرآهنگ افتتاح شد.

طرح گلخانه‌ روستای کوریجان با سرمایه‌گذاری ۵۱ میلیارد ریال و طرح ایستاده‌کردن درخت انگور (طرح فراز) در کبودرآهنگ از دیگر طرح های افتتاح شده در کبودرآهنگ بود.

طرح فراز با مزیت بهره‌وری مصرف آب و تولید با عملکرد بالا در مساحت ۱۰ هکتار، میزان تولید هزار و ۱۰۰ تن با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال و ۱۰ نفر اشتغال‌زایی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گفته استاندار همدان هفته دولت امسال ۱۰۰۴ طرح مختلف عمرانی، صنعتی،کشاورزی و خدماتی به ارزش ۱۶۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این استان بهره برداری شد.

همچنین عملیات اجرایی ۱۷۵ طرح عمرانی با اعتبار ۳۹۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت ۱۴۰۲ آغاز شد.

شهرستان کبودرآهنگ با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت، سه بخش، سه شهرستان و ۱۲۷ روستا، ۱۹ درصد مساحت استان همدان را تشکیل داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha