دولت ۳۷۸ میلیارد ریال برای توسعه ورزش تربت‌حیدریه هزینه کرده‌است

تربت‌حیدریه- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان تربت‌حیدریه گفت: ظرف یک سال اخیر دولت و بخش خصوصی در مجموع مبلغ ۳۸۳ میلیارد ریال برای توسعه ورزش قهرمانی و حوزه جوانان این شهرستان هزینه کرده‌اند که در این بین سهم دولت  ۳۷۸ میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، مجید رضایی چهارشنبه شب در آخرین وز از هفته دولت و در آیین افتتاح مرکز مشاوره تخصصی جوانان (ازدواج) که توسط بخش خصوصی دایر شده‌است، افزود: مجموعه سوارکاری وزیری واقع در روستای قوزان بخش مرکزی، افتتاح زورخانه خیرساز شهر کدکن و روستای فرزق، از جمله طرح‌هایی بوده که توسط بخش خصوصی دایر شده‌است.
وی همچنین در بازگشایی مجدد مجموعه تختی گفت: بازسازی این مجموعه ورزشی شامل احداث زمین چمن طبیعی، زمین والیبال ساحلی، پیست دو و میدانی و همچنین محوطه و زیباسازی اطراف زمین است.

دولت ۳۷۸ میلیارد ریال برای توسعه ورزش تربت‌حیدریه هزینه کرده‌است

به گزارش ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت‌حیدریه نیز در آیین بهره‌برداری ترمیم راه محور تربت‌حیدریه به مشهد گفت: از هفته دولت پارسال تا امسال، ۳۲ کیلومتر راه‌های اصلی، محورهای فرعی و راه‌های روستایی این خطه ترمیم و روکش آسفالت شده‌است.
علی‌اصغر کرباسی همچنین ترمیم و روکش ۶۶ کیلومتر راه نیز در دستور کار قرار دارد و در مجموع ۹۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تربت‌حیدریه امسال ترمیم و روکش آسفالت خواهد شد.
وی همچنین از ایمن‌سازی چهار نقطه پرتصادف در این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این خرید یکدستگاه لودر و بازسازی ۶ دستگاه ماشین‌آلات راهداری توسط این اداره انجام شده‌است.

دولت ۳۷۸ میلیارد ریال برای توسعه ورزش تربت‌حیدریه هزینه کرده‌است

به گزارش ایرنا، امروز همچنین خانه قرآن بخش جلگه‌رخ شهرستان تربت‌حیدریه طی مراسمی با حضور مسوولان محلی افتتاح شد.
مسوول دارالقران، اداره‌ تبلیغات اسلامی تربت‌حیدریه در این آیین گفت: اکنون چهار مرکز خانه قرآن در بخش رخ مجوز فعالیت دریافت کرده و مشغول آموزش هستند و مقرر شده بزودی نسبت به تاسیس چهار خانه قرآن دیگر اقدام شود.
حجت‌الاسلام غلامرضا بسکابادی افزود: در خانه‌های قرآن، بانوان منطقه تعالیم قرآنی شامل: روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، تربیت معلم و تربیت مدرس دوره‌های آموزش و حفظ قرآن کریم را، فرا می‌گیرند.


اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha