۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۱۴
کد خبر: 85216813
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: خدمات دولت سیزدهم در الیگودرز ارزشمند است

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات دولت سیزدهم در این شهرستان ارزشمند است و موجب توسعه زیرساخت های مختلف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا «محمد خدابخشی» روز پنجشنبه در شورای اداری الیگودرز اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم، ویژه شدن فرمانداری بود همچنین برای توسعه شهرستان یک مدل باید وجود داشته باشد و تکمیل زیرساخت‌های توسعه ضروری می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه جاده‌های اصلی الیگودرز حدود ۵۰۰ کیلومتر است افزود: ۴۰۸ کیلومتر جاده سازی از این شهرستان به شهرستان های مختلف تعهد دولت می‌باشد چراکه زیرساختی مهم برای توسعه الیگودرز می‌باشد.

خدابخشی ادامه داد: نقش برق در ایجاد زیرساخت‌های مختلف مهم همچنین گازرسانی به ززوماهرو به دلیل صعب العبور بودن یک اقدام ویژه است.

وی با تاکید بر تبیین اقدامات دولت سیزدهم در الیگودرز اظهار کرد: اکنون آب آشامیدنی ۲۶ روستا از طرح قم‌رود تامین می‌شود همچنین دکل های مخابراتی در دورترین مناطق شهرستان نصب شده و مصوبات این شهرستان روی کاغذ نمانده است.

امام جمعه الیگودرز نیز گفت: تمام خدمات در طول انقلاب اسلامی قابل توجه است اما در برخی دولت ها این خدمات برجسته است و دولت سیزدهم در عمل نشان داد انقلابی و مردمی می‌باشد.

حجت‌الاسلام «مهدی سرلک» افزود: در مقابل دشمنان کوتاه نخواهیم آمد و با مشکلات بسیار و عدم توجه به تحریم ها به قله های پیشرفت نزدیک شده ایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha